Candidatul ideal
- Nivelul de studii : Studii superioare tehnice.
- Cursuri de aprofundare a legislatiei privind securitatea si sanatatea in munca;
- Cursuri generale de legislatia muncii;
- Operare PC: Word, Excel nivel avansat.
Descrierea jobului
- Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pe fiecare loc de munca si post de lucru;
- Intocmirea fiselor individuale de protectia muncii la angajare si efectuarea instructajului introductiv general;
- Elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie;
- Elaborarea instructiunilor proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor unitatii, precum si ale locurilor de munca/posturilor de lucru;
- Propunere atributii si raspunderi in domeniul securitatii si sanatatii in munca ce revin lucratorilor, corepunzator functiilor exercitate, consemnare in fisa postului;
- Verificarea cunoastintelor si aplicarea de catre toti lucratorii a masurilor prevazute in planul de prevenire si protectie, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul securitatii si sanatati in munca, stabilite prin fisa postului;
- Intocmirea necesarului de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
- Elaborarea tematicii de instruire si stabilirea periodicitatii , asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca, verificarea cunoastintelor si aplicarea de catre lucratori a informatiilor primite;
- Evidenţierea posturilor de lucru care necesită examene medicale suplimentare, precum si pe cele care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesită testarea aptitudinilor şi/sau control psihologic periodic;
- Tinerea evidenţei echipamentelor de muncă si a echipamentelor individuale de protectie, urmărirea ca verificările periodice, dotarea, inlocuirile, etc, să fie efectuate conform legislatiei in vigoare;
- Informeaza angajatorul, in scris, asupra deficientelor constatate in timpul controalelor effectuate .
- Elaborarea rapoartelor privind incidentele / accidentele de muncă suferite de lucrătorii din societate , în conformitate cu prevederile legale;
- Stabilirea modului de organizare şi responsabilizare privind apărarea împotriva incendiilor;
- Intocmirea fiselor individuale pentru SU la angajare si efectuarea instructajului introductiv general a noilor angajati;
- Intocmirea instrucţiunilor de apărare împotriva incendiilor şi stabilirea atribuţiilor salariaţilor la locurile de muncă;
- Reglementarea lucrului cu foc deschis şi a locurilor de fumat;
- Organizarea instruirii personalului;
- Urmarirea cadrului tehnic sau personalului de specialitate cu atribuţii în domeniul apărării împotriva incendiilor, conform legii;
- Tine relatia cu autoritatile in ceea ce priveste documentatia ce trebuie depusa/trimisa , conform reglementarilor legale.