Candidatul ideal
va avea:
• Studii superioare economice absolvite;
• Obligatoriu - Experienta Minim 1-2 ani in Vanzare&Analiza segment clienti IMM/Microbusiness;
• Obligatoriu - Experienta Minim 1-2 ani in Management de Oameni (gestionare echipa);
• Competente: orientare spre rezultate, abilitati foarte bune de organizare, coordonare & motivare a echipei; capacitate de analiza & sinteza, spirit de echipa;
• Cunoaşterea limbii engleze - nivel avansat.
Descrierea jobului
• Administreaza activitatea curenta, zilnica a punctului de lucru din pozitia de conducator al acestuia, fiind responsabil in aceeasi masura pentru vanzari, operatiuni, creditare, managementul riscului si a resurselor umane;
• Contribuie la implementerea strategiei locale si realizarea bugetului sucursalei de care apartine;
• Promoveaza si implementeaza strategia bancii la nivelul agentiei, in toate aspectele: vanzare, creditare, operatiuni, personal, imagine;
• Contribuie si este responsabil de pregatirea continua a subordonatilor;
• Raspunde de satisfacerea integrala a nevoilor clientului.