Candidatul ideal ar trebui sa aiba experienta in receptie, si cel putin 1 an intr-o pozitie de supervizare si gestionare a activitatii specifice receptiei unui hotel. O persoana sociabila, o fire dechisa, dar si un bun organizator si planificator
Responsabilitati:
- Este responsabil pentru buna operare a activitatii din receptia hotelului si colaboreaza cu toate departamentele
- Organizeaza si supervizeaza activitatea receptionerilor aflati in subordine;
- Planifica, organizeaza, coordoneaza, conduce şi controleaza activităţile hoteliere, cu preponderenta functiunea de cazare;
- Promoveaza hotelul, verifica pozitionarea si listarea hotelului pe site-urile de rezervari on-line;
- Supervizeaza utilizarea corespunzătoare a metodelor de fidelizare a clientelei;
- Gestioneaza, factureaza si incaseaza rezervarile
- Răspunde pentru calitatea activităţii personalului aflat în subordine şi pentru fluxul operaţional la nivelul hotelului.
- Furnizeaza rapoarte de previzionare a activitatii actuale si viitoare despre gradul de ocupare, rezervari, sosiri, plecari, conturi deschise, venituri.
CERINTE
- cunoasterea programului Fidelio sau a unui program similar
- Cunoştinţe avansate de limba engleză;
- Abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere;
- Capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
- Foarte bune abilităţi de planificare şi organizare.
- Nivel avansat de cunoastere a pachetului MS Office,
- Rapiditate in realizarea sarcinilor;
- Atitudine pozitiva, excelente abilităţi de comunicare, flexibilitate, amabilitate, seriozitate, punctualitate;