Candidatul ideal
-studii superioare, domeniu tehnic constituie avantaj;
-experienta de minim 1 an in cadrul unui departament de logistica;
-abilitati foarte bune de comunicare si negociere; fermitate, discernamant, responsabilitate;
-cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet);
-cunostinte limba engleza;
-capacitate de a lucra in echipa;
Descrierea jobului
- sa asigure eficientizarea capacitatilor de transport
- sa preia activitati referitoare la: rezolvarea problemelor operative de logistica (comenzi, distributie, transport) cu distribuitorii, asigurand satisfacerea adecvata si la timp a comenzilor clientilor, procesare comenzi marfa si activitati legate de programarea si efectuarea transportului produselor catre clientii companiei
- organizare flux activitate depozit;
- efectuarea achizitiilor pe grupe de produse;
- actualizarea permanenta a bazei de date a furnizorilor;
- analiza permanenta a preturilor si renegocierea contractelor;
- urmarirea stocurilor pentru asigurarea unui nivel optim al acestora;
- întocmirea de rapoarte si statistici legate de nivelul stocurilor, viteza de rotatie;
- prospectarea pietei interne si internationale, identificarea furnizorilor alternativi, verificarea calitatii produselor/serviciilor oferite;
Beneficii:
Salariul tine cont de experienta si se negociaza in cadrul interviului.
Pachet salarial fix + bonuri de masa;
Bonus de performanta;
Training-uri & programe de dezvoltare personala;
Mediu de lucru prietenos.