Specialist logistică junior in Bucuresti

 

Candidatul ideal

 

Nivel de studii : Superioare tehnice sau economice
Certificări : permis conducere categoria B

Cunoștințe :
➢ Specificul achizițiilor – nivel mediu
➢ Managementul relației cu furnizorii – nivel mediu
➢ MS Office – nivel avansat
➢ Limbi străine – limba engleză nivel avansat

Experiența :
➢ Experiența anterioară într-un post similar de minim 2 ani

Aptitudini :
➢ abilități de comunicare și negociere
➢ capacitate analitică ridicată
➢ capacitate de a derula proiecte pe cont propriu
➢ organizare
➢ spirit de echipă
➢ perseverență
➢ seriozitate
➢ sociabilitate
➢ tenacitate
➢ adaptabilitate
➢ tact și diplomație
➢ spontaneitate
➢ spirit de inițiativă
➢ spirit de observație

 

Descrierea jobului

 

➢ Asigură suportul logistic pentru echipa de service;
➢ Asigură suportul logistic pentru efectuarea retururilor de piese la furnizor;
➢ Primește și înregistrează solicitările de service primite de la clienți;
➢ Asigură suportul logistic necesar evaluării pieselor defecte la producător;
➢ Urmărește și înregistrează echipamentele defecte sosite de la clienți pentru reparații;
➢ Identifică și transmite informații părților interesate din cadrul companiei despre intervențiile de service și piesele de schimb folosite în vederea facturării;
➢ Verifică permanent statusul intervențiilor programate la clienți;
➢ Menține contactul permanent cu terții;
➢ Informează permanent colegii despre problemelor intervenite în relația cu terții;
➢ Tehnoredactează diverse documente pentru terți;
➢ Întocmește formalitățile vamale pentru marfa comandată;
➢ Pregătește marfa în vederea livrării, conform comenzilor primite;
➢ Organizează gestiunea stocurilor de produse;
➢ Verifică starea produselor și modul de păstrare și depozitare;
➢ Verifică stocul de piese de schimb și le inventariază periodic;
➢ Comunică cu colegii de departament și din departamentele conexe în vederea realizării sarcinilor postului;
➢ Își planifică activitatea proprie eficient;
➢ Întocmește rapoarte specifice în conformitate cu procedurile interne ale companiei;
➢ Propune sugestii pentru ameliorarea relațiilor cu unii furnizori/clienți;
➢ Înregistrează date specifice activității în softurile și fișierele pe care le folosește compania.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!