Candidatul ideal
Nivel de studii : Superioare tehnice sau economice
Certificări : permis conducere categoria B
Cunoștințe :
➢ Specificul achizițiilor – nivel mediu
➢ Managementul relației cu furnizorii – nivel mediu
➢ MS Office – nivel avansat
➢ Limbi străine – limba engleză nivel avansat
Experiența :
➢ Experiența anterioară într-un post similar de minim 2 ani
Aptitudini :
➢ abilități de comunicare și negociere
➢ capacitate analitică ridicată
➢ capacitate de a derula proiecte pe cont propriu
➢ organizare
➢ spirit de echipă
➢ perseverență
➢ seriozitate
➢ sociabilitate
➢ tenacitate
➢ adaptabilitate
➢ tact și diplomație
➢ spontaneitate
➢ spirit de inițiativă
➢ spirit de observație
Descrierea jobului
➢ Asigură suportul logistic pentru echipa de service;
➢ Asigură suportul logistic pentru efectuarea retururilor de piese la furnizor;
➢ Primește și înregistrează solicitările de service primite de la clienți;
➢ Asigură suportul logistic necesar evaluării pieselor defecte la producător;
➢ Urmărește și înregistrează echipamentele defecte sosite de la clienți pentru reparații;
➢ Identifică și transmite informații părților interesate din cadrul companiei despre intervențiile de service și piesele de schimb folosite în vederea facturării;
➢ Verifică permanent statusul intervențiilor programate la clienți;
➢ Menține contactul permanent cu terții;
➢ Informează permanent colegii despre problemelor intervenite în relația cu terții;
➢ Tehnoredactează diverse documente pentru terți;
➢ Întocmește formalitățile vamale pentru marfa comandată;
➢ Pregătește marfa în vederea livrării, conform comenzilor primite;
➢ Organizează gestiunea stocurilor de produse;
➢ Verifică starea produselor și modul de păstrare și depozitare;
➢ Verifică stocul de piese de schimb și le inventariază periodic;
➢ Comunică cu colegii de departament și din departamentele conexe în vederea realizării sarcinilor postului;
➢ Își planifică activitatea proprie eficient;
➢ Întocmește rapoarte specifice în conformitate cu procedurile interne ale companiei;
➢ Propune sugestii pentru ameliorarea relațiilor cu unii furnizori/clienți;
➢ Înregistrează date specifice activității în softurile și fișierele pe care le folosește compania.