Specialist relatii clienti in Craiova

Position description Poziția este deschisă pentru perioadă nedeterminată în cadrul Departamentului Relații Clienți în cadrul Saint-Gobain Glass. Ocupantul acestui post își va desfășura activitatea în fabrica din Călărași și va fi în subordinea directă a Managerului Relații Clienți.RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:administrează un portofoliu de clienți;menține legătura cu clienții și preia comenzile transmise de aceștia email/telefon sau onine, prin intermediul unei aplicații;se asigură de procesarea corectă a comenzilor;verifică disponibilitatea mărfii și a transportului;gestionează comenzile către fabrici și/sau depozit propriu;gestionează informațiile privind evoluția comenzii primite, documentelor primite de la fabrici, stocului disponibil și a limitei de credit; urmărește plățile interne și externe și administrarea lor împreună cu departamentul financiar;informează reprezentanții de vânzări despre situația comenzilor clienților;emite comenzile de transport pentru livrările făcute din depozit;întocmește facturile și documentele aferente livrării. REQUIRED QUALIFICATIONS EDUCAȚIE ȘI EXPERIENȚĂ:studii universitare;cunoașterea documentelor comerciale și non comerciale: factură, aviz, factură proformă;experiență de minim 1 an în gestionarea relației cu clienți și furnizori. COMPETENȚE PRINCIPALE:abilități de comunicare verbală și scrisă, atitudine pozitivă;puternică orientare spre client și spre rezolvarea problemelor acestuia;capacitate foarte bună de analiză și sinteză;operare foarte bună cu: Microsoft Office, Internet, SAP;cunoștințe bune de limba engleză.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!