Position description Poziția este deschisă pentru perioadă nedeterminată în cadrul Departamentului Relații Clienți în cadrul Saint-Gobain Glass. Ocupantul acestui post își va desfășura activitatea în fabrica din Călărași și va fi în subordinea directă a Managerului Relații Clienți.RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:administrează un portofoliu de clienți;menține legătura cu clienții și preia comenzile transmise de aceștia email/telefon sau onine, prin intermediul unei aplicații;se asigură de procesarea corectă a comenzilor;verifică disponibilitatea mărfii și a transportului;gestionează comenzile către fabrici și/sau depozit propriu;gestionează informațiile privind evoluția comenzii primite, documentelor primite de la fabrici, stocului disponibil și a limitei de credit; urmărește plățile interne și externe și administrarea lor împreună cu departamentul financiar;informează reprezentanții de vânzări despre situația comenzilor clienților;emite comenzile de transport pentru livrările făcute din depozit;întocmește facturile și documentele aferente livrării. REQUIRED QUALIFICATIONS EDUCAȚIE ȘI EXPERIENȚĂ:studii universitare;cunoașterea documentelor comerciale și non comerciale: factură, aviz, factură proformă;experiență de minim 1 an în gestionarea relației cu clienți și furnizori. COMPETENȚE PRINCIPALE:abilități de comunicare verbală și scrisă, atitudine pozitivă;puternică orientare spre client și spre rezolvarea problemelor acestuia;capacitate foarte bună de analiză și sinteză;operare foarte bună cu: Microsoft Office, Internet, SAP;cunoștințe bune de limba engleză.
Specialist relatii clienti in Craiova
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat