Candidatul ideal
-Absolvent/a de studii superioare;
-Minimum 2 ani experienta in domeniu (salarizare);
-Atestat de Inspector Salarizare, Inspector Resurse Umane;
-Buna cunoastere a legistatiei in domeniul salarizarii si in domeniul muncii;
-Foarte bune abilitati de operare in Microsoft Office ;
-Atentie concentrata pe detalii;
-Seriozitate si punctualitate;
-Persoana ordonata, analitica, pragmatica, excelente abilitati de organizare.
Descrierea jobului
- Efectueaza calculul si evidenta salariilor pentru angajatii societatii in conformitate cu legislatia invigoare privind salarizarea;
- Intocmeste statele de plata si viramentele aferente salariilor pentru efectuarea platilor pe card;
- Intocmeste si verifica pontaje;
- verifica certificate medicale, concedii de orice tip si le introduce in aplicatia pentru efectuarea calculului salarial;
- Genereaza si transmite documentele pentru inregistrarea in contabilitate a drepturilor si obligatiilor salariale;
- Genereaza,intocmeste si transmite declaratia D112;
- Evidenta si calcul tichete de masa;