Candidatul ideal
Are deja o experiență de minim 4 ani ca store manager al unei echipe comerciale;
Bune abilitați de comunicare, spirit comercial dinamic si perseverent;
Persoana responsabila, cu spirit de echipa si abordare pozitiva;
Capacitate de analiza, adaptare rapida si de a lua decizii;
Curiozitate, dorință permanenta de perfecționare;
Bune cunoștințe de operare PC : Office.
Descrierea jobului
Coordonează echipa si o motivează pentru a servi cat mai bine clienții;
Coordonează activitatea comerciala si operațională din magazin;
Organizează programul de lucru pentru echipa;
Este formator in cadrul echipei pentru toate activitățile : încasarea produselor, recepția si aranjarea la raft a produselor, interacțiunea cu clienții;
Asigura recrutarea si integrarea noilor colegi, transmițându-le valorile Miniso;
Este responsabil de formarea si evaluarea echipei sale;
Motivează echipa pentru a se dezvolta in mod continuu;
Planifica împreună cu echipa operațiunile necesare pentru activitatea specifica unui magazin ( disponibilitatea produselor la raft, curățenia si corectitudinea etichetelor la raft) si urmărește îndeplinirea lor;
Analizează rapoartele de vânzare si găsește împreună cu echipa soluții pentru a atinge obiectivele propuse;
Lucrează in conformitate cu cerințele, standardele si procedurile interne Miniso;
Este garantul respectării cadrului legislativ si normelor de siguranța in magazin;
Propune îmbunătățirea procedurilor;
Este responsabil de analiza si de optimizarea rezultatelor legate de pierderile din exploatare ( furturi, produse deteriorate);
Garantează buna funcționare a magazinului din punct de vedere tehnic si organizatoric.
CE OFERIM :
Prime si bonusuri corespunzatoare performantelor;
Formare profesionala de specialitate in cadrul unui proiect de start-up;
Salariu motivant;
Tichete de masa.