Technical Support Manager in Bucuresti

 

department

 

TehnicCum ți-ar placeasă lucrezi în IT & C, experimentând tehnologii de vârf și bucurându-te deviață? Vino să afli ce înseamnă #LifeAtOrange !

Te vom recruta din siguranța casei tale și te vom pregătipentru provocările din această perioadă - pentru moment, activitatea noastră se desfășoară de la distanță.

 

 

 

Ce căutăm

 

In calitate de Technical Support Manager vei fi responsabil pentru calitatea serviciului si satisfactia clientului, in conformitate cu SLA-ul agreat, precum si cu lansare si urmarire actiunilor de imbunatatire a calitatii si satisfactiei.

 

 

 

 

 

Ce trebuie să faci

 

  • Proiectarea si documentarea solutiilor tehnice oferite clientului
  • Adaptarea modelul operational la nevoile clientului
  • Analiza de risk operational, la modificarile operate in retea, asupra solutiei clientului
  • Identificare proactiva a necesitatilor clientului si a oportunitatilor de crestere a afacerii
  • Analiza parametri de calitate, lansare si urmarire de actiuni necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor si satisfactiei client
  • Promovare interese client in interiorul ORO
  • Oferirea de consultanta tehnica la nivel expert pentru solutia existenta sau viitoare a clientului (LAN, WAN, DC)
  • Analizare periodica a performantei oferite de solutie pentru client: incidente, disponibilitate, capacitate, tendinte, probleme, schimbari de serviciu, SLA si neconfirmitati.
  • Ofera clientului ORO livrabile ca: rapoarte lunare, programe de imbunatatire a serviciului, analiza si raportare de SLA

  •  

Ce trebuie să știi

 

Cunostinte profesionale:

Cunostinte avansate de retele IP, virtualizare,servicii IT, VOIP, integrare solutii;

Competente:

  • Analiza anomaliilor si realizarea corectiilor
  • Instrumente si metode de analiza
  • Autonomie
  • Orientare catre client si servicii
  • Abilitatea de a oferi consultanta in domeniul managementului calitatii
  • Rezolvarea cererii pentru un serviciu post vanzare
  • Management de proiect
  • Educatie si experienta:
  • Licentiat in Electronica/Telecom sau Automatica/Calculatoare
  • Experienta avansata in retele IP si protocoale de routare si voce;
  • Engleza fluenta, MS Office
  • Experienta relevanta in Telecom, coordonare de proiect
  • Cunostintele GSM, GPRS/UMTS - avantaj

  •  

 

Ce câștigi

 

  • Bonusuri de performanță - pe baza rezultatelor tale și ale companiei;
  • Bonusuri de loialitate, dacă îți prelungești șederea;
  • Tichete de masă electronice;
  • Asigurare medicală și de viață pentru tine - facilități și pentru familia ta;
  • #WFH ; (atentie, nu se aplica la toate!)
  • Abonament profesional GSM;
  • Abonament GSM personal, de asemenea [noi credem în comunicare!];
  • Subvenții speciale pentru smartphone-uri și dispozitive; reduceri pentru produsele și serviciile Orange;
  • Platforme de dezvoltare – Orange Learning, Traininguri, Consiliere în carieră, Coaching și mentorat în planul de carieră;
  • Programe de Wellbeing – îți susținem Zen-ul;
  • și mult mai multe!

  •  

Vino și lucrează pentruo companie #TopEmployer . Ai putea fi parte dintr-o organizație în care colegii extraordinari și spiritul de echipă te susțin în dezvoltarea profesională.

Aplică și hai să stăm de vorbă!

 

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!