Telephone, Account Manager in Bucuresti

 

Scopul postului

 

Gestioneaza o baza de clienti alocata cu care dezvolta relatii de tip win/win cu scopul de a creste volumul portofoliului Vodafone si retentia clientilor dar si profitabilitatea acestora, prin angajamente pe termen lung in cadrul segmentului si asigurarea unei experiente bazate pe incredere si parteneriat

 

Responsabilitati principale

 

  • Stabileste si mentine o buna comunicare cu clientii din baza pe care o administreaza;
  • Gestioneaza relatii de tip win/win cu clientii din baza si regiunea desemnata, cu scopul de a creste vanzarile Vodafone dar si profitabilitatea clientilor, prin angajamente pe termen lung in cadrul segmentului;
  • Dobandeste si mentine cota de piata si aduce valoare prin atingerea si depasirea targeturilor individuale comunicate, rezultate ce vor fi obtinute pe baza de incredere si parteneriat cu clientii Vodafone, adresand intreaga gama de produse si servicii Vodafone;
  • Dezvolta conturile din baza administrata, conturi cu caracter dual din baza Vodafone, cu scopul de a gasi o solutie optima la un singur provider;
  • Construieste relatii puternice cu clientii Vodafone in vederea vanzarii produselor si serviciilor, dar si in egala masura de crestere a satisfactiei clientilor din baza;
  • Vinde solutii de afaceri potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei prin vanzare consultativa si proactiva;

 

Responsabilitati principale

 

  • Identificarea unor oportunitati de business prin cunoasterea, invatarea si intelegerea nevoilor identificate in interactiunile cu clientii Vodafone;
  • Asigura solutii de afaceri clientilor Vodafone, solutii potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei, prin abordarea de vanzare a serviciilor speciale;
  • Cunoasterea excelenta a produselor si serviciilor companiei, cunostinte dobandite in urma unor traininguri specifice in class precum si trainingurilor on the job;
  • Crearea unui plan de business pentru fiecare client/cont. De asemenea, tine evidenta propriei baze de clienti persoane juridice si contacteaza proactiv clientii cu ocazia unor evenimente diverse sub forma unor campanii;
  • Ofera sprijin in planificarea strategiei de produse, preturi si servicii printr-o raportare acurata si continuua, acesta reprezinta interfata dintre client si companie prin prezentarea feedbackului transmis de client;
  • Resemnarea serviciilor existente sauschimbarea ofertei de pe cont prin propunerea servicii noi care sa aduca un plus valoare atat pentru client cat si pentru companie;
  • Intalniri cu clientii din baza alocata, atunci cand este necesar, pentru a finaliza cu success negocierea si vanzarea aflata in derulare. Intalnirea face to face are loc doar reactiv la cererea clientilor.

 

Competente si cerinte

 

  • Capacitate de invatare; dinamism; bun communicator;
  • Experienta si abilitati in domeniul vanzarilor, negocierii, managementului de conturi si management de portofoliu;
  • Capacitate de reactie la obiective si termene de o maniera activa si in spiritul obtinerii de rezultate;
  • Cunostinte legate de Internet si servicii de date;
  • Procesare text, tabele, grafice;
  • Cunostinte legate de Internet si service de date.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!