Voluntar - Asistent Fundraising in Bucureşti

 

Candidatul ideal

 

•Student/Absolvent: marketing, management, comunicare, jurnalism- avantaj;
•Experienţa în activităţi de fundraising;
•Motivaţia de a lucra în cadrul unei organizaţii non-profit;
•Abilităţi de redactare şi comunicare, oral şi scris, în limba română şi în limba engleză;
•Abilităţi de negociere, prezentare şi organizare;
•Creativitate în elaborarea şi implementarea activităţilor de comunicare;
•Persoană pro-activă, cu iniţiativă, dinamică, orientată spre rezultate.

 

Descrierea jobului

 

•Coordonarea şi implementarea campaniilor/ evenimentelor de atragere de fonduri de la persoane fizice;
•Gestionarea bazei de date de donatori, sponsori, parteneri media;
•Sarcini administrative şi organizatorice în cadrul evenimentelor şi campaniilor de fundraising sau comunicare;
•Identificarea surselor de finanţare şi relizarea unui calendar anual sau periodic;
•Colaborarea îndeaproape cu Managerul de Campanie pentru activităţile de strângere de fonduri;
•Menţine legătura cu donatorii implicaţi în campania de fundraising.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!