Candidatul ideal
•Student/Absolvent: marketing, management, comunicare, jurnalism- avantaj;
•Experienţa în activităţi de fundraising;
•Motivaţia de a lucra în cadrul unei organizaţii non-profit;
•Abilităţi de redactare şi comunicare, oral şi scris, în limba română şi în limba engleză;
•Abilităţi de negociere, prezentare şi organizare;
•Creativitate în elaborarea şi implementarea activităţilor de comunicare;
•Persoană pro-activă, cu iniţiativă, dinamică, orientată spre rezultate.
Descrierea jobului
•Coordonarea şi implementarea campaniilor/ evenimentelor de atragere de fonduri de la persoane fizice;
•Gestionarea bazei de date de donatori, sponsori, parteneri media;
•Sarcini administrative şi organizatorice în cadrul evenimentelor şi campaniilor de fundraising sau comunicare;
•Identificarea surselor de finanţare şi relizarea unui calendar anual sau periodic;
•Colaborarea îndeaproape cu Managerul de Campanie pentru activităţile de strângere de fonduri;
•Menţine legătura cu donatorii implicaţi în campania de fundraising.