Warehouse Keeper in Bucuresti

 

Job Description

 

  • Gestioneaza, receptioneaza, sorteaza si organizeaza efectuarea receptiei produsului finit din retur expirat, dar si retur cu termen de valabilitate bun.
  • Urmareste procesul de destrugere a produselor expirate, de la intocmirea Notei de distrugere (BAMN) pana la predarea catre firma care se ocupa cu ditrugerea produselor expirate, inclusiv solicita masinii pentru incarcarea acestora.
  • Raspunde de descarcarea paletilor sositi din retur, receptionandu-i in functie de tipul paletului.
  • Raspunde de calitatea si cantitatea paletilor descarcati si luati in primire.
  • Este responsabil de predarea produselor Chipita expirate catre firma Chipita si raspunde de corectitudinea produselor expirate, incarcate si predate direct catre firma Chipita.
  • Este delegat sa mearga la depozitul Chipita pentru predarea returului expirat, venit de la distribuitori.
  • Raspunde de intocmirea la timp a retururilor cu produse expirate de pe DDTS Popesti, astfel incat timpul de primire-predare intre facturi sa nu depaseasca 5 zile calendaristice.
  • Asigura, supravegheaza sortarea produselor in termen, expirate, deteriorate si transferul acestora in conditii optime in gestiune, respectand procedurile interne si politicile companiei in domeniul activitatilor desfasurate.
  • Pastreaza produsul expirat-deteriorat in conditii stabilite de normele interne.
  • Completeaza, intocmeste si verifica urmatoarele documente: note intrare retuturi, borderouri de transfer, avize de expeditie, procese verbale, bonuri predare-primire, specifice activitatilor si le preda Departamentului Facturare pentru intocmirea actelor necesare.
  • Informeaza seful direct, precum si departamentul Facturare in legatura cu eventualele neconcordante si nereguli;
  • Utilizeaza eficient toate resursele: de personal, material,de patrimoniu, de timp etc.
  • Participa la activitatile de informare si instruire organizate la locul de munca;
  • Participa la inventarele de marfa organizate de catre Departamentul Financiar sau organizate intern la cererea Sefului de depozit.
  • Respecta indicatorii de performanta/targetele (KPI’s) comunicati/e anual in Formularul de evaluare al performantei (PDR) si pentru care rezultatele sunt afisate lunar la panourile din depozit.
  • Raportează imediat pericolele legate de conditiile de lucru nesigure, accidentele, rănirile, bolile, urgenţele, deversările etc.
  • Foloseşte corect şi consecvent toate măsurile de siguranţă, echipamentele, instrumentele şi echipamentul individual de protectie (EIP), puse la dispoziţia sa.
  • Oferă sugestii şi participă la sesiunile de informare sau de rezolvare a problemelor pentru a îmbunătăţi programele EHS.
  • Citeşte etichetele de avertizare şi apoi îşi ia măsurile de precauţie adecvate.
  • Participa la programele de reducere deşeuri, energie şi de conservare apa; separa deseurile pe categorii
  • Îşi îndeplineşte corect obligatiile în caz de incendiu sau urgenţă.
  • Contribuie la identificarea riscurilor postului de lucru / impactului şi a evaluării tuturor aspectelor.

 

Qualifications/Requirements

 

  • Calificari: Studii: Medii finalizate; Minim 2 ani experienta in domeniu;
  • Abilitati: Abilitati de comunicare;Lucru în echipă;Atentie la detalii si orientare catre rezultate;Integritate si seriozitate, inspira incredere;Colaborare si influentare pentru atingerea obiectivelor;
  • Flexibilitate pentru a invata lucruri noi.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!