Comprodcoop S.A.
Înregistrat la 04 February 2021
| Departamente: | Industrie companie: | |
| Locație principală: BUCUREŞTI SECTORUL 6, Bucuresti, România | Website: Vizibl dupa aplicare! | |
| Telefon: Vizibl dupa aplicare! | Formă colaborare in anunţuri: Angajat , Companie | |
Joburi Comprodcoop S.A.
Despre companie
1. Lucrator comercial in domeniul SICAP (SEAP) [Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.] 2. Caracteristici personale - abilitatea de a folosi cuvintele fluent; - rapiditate in reactii si judecata; - abilitate de a improviza; - creativitate; - capacitate de adaptare rapida - punctualitate II.Descrierea postului 1.Scopul general al postului Organizeaza sau planifica activitatile de achizitii publice in cadrul unei anumite firme, agentii, companii sau organizatii guvernamentale 2.Competente personale: - sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare etc.); - sa nu aiba antecedente penale. 3.Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului - este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa - este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune; Atributii - aplica corect legislatia in vigoare privind achizitiile publice; - elaboreaza strategia de achizitii publice; - deruleaza procedurile specifice de achizitie publica; - sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu; - sa raspunda la toate solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea unor sarcini conform fisei postului; - sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; identifica anunturile publicate pe Website-urile oficiale (ex:SEAP) privitoare la contractele de achizitii publice specifice firmei - procura documentatia de atribuire de la autoritatile contractante; - analizeaza si clarifica conditiile de participare la procedura de achizitie; - intocmeste documentatia ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, etc; - completeaza formularele aferente licitatiei, redacteaza oferta; - intocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publice; - elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante; - intocmeste dosarul procedurii de achizitie publica; - organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate.
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica la unul din joburile companiei!