Comprodcoop S.A.

Înregistrat la 04 February 2021

Departamente: Industrie companie:
Locație principală: BUCUREŞTI SECTORUL 6, Bucuresti, România Website: Vizibl dupa aplicare!
Telefon: Vizibl dupa aplicare! Formă colaborare in anunţuri: Angajat , Companie

Joburi Comprodcoop S.A.

Momentan nu exista joburi active de la Comprodcoop S.A.

Despre companie

1. Lucrator comercial in domeniul SICAP (SEAP) [Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.] 2. Caracteristici personale - abilitatea de a folosi cuvintele fluent; - rapiditate in reactii si judecata; - abilitate de a improviza; - creativitate; - capacitate de adaptare rapida - punctualitate II.Descrierea postului 1.Scopul general al postului Organizeaza sau planifica activitatile de achizitii publice in cadrul unei anumite firme, agentii, companii sau organizatii guvernamentale 2.Competente personale: - sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare etc.); - sa nu aiba antecedente penale. 3.Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului - este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa - este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune; Atributii - aplica corect legislatia in vigoare privind achizitiile publice; - elaboreaza strategia de achizitii publice; - deruleaza procedurile specifice de achizitie publica; - sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu; - sa raspunda la toate solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea unor sarcini conform fisei postului; - sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; identifica anunturile publicate pe Website-urile oficiale (ex:SEAP) privitoare la contractele de achizitii publice specifice firmei - procura documentatia de atribuire de la autoritatile contractante; - analizeaza si clarifica conditiile de participare la procedura de achizitie; - intocmeste documentatia ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, etc; - completeaza formularele aferente licitatiei, redacteaza oferta; - intocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publice; - elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante; - intocmeste dosarul procedurii de achizitie publica; - organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica la unul din joburile companiei!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!