MyNextJob

Cel mai nou portal cu locuri de muncă.

                  

Blog Resurse Umane

By MyNextJob România

Trăiește și muncește în Oradea! Joburi și entertainment

Oradea nu duce lipsă de joburi în domenii cum ar fi electronică, robotică, domeniul IT, cel al construcțiilor de mașini, industrie alimentară, cea textilă, iar lista poate continua. Merită amintit că orașul este campion la atragerea fondurilor europene. Din acest motiv se asigură un ritm constant în crearea de noi locuri de muncă pentru rezidenții orădeni.

Elimină stresul la job prin 6 metode simple!

Deadline-urile sunt cu siguranță un motiv de stres în viața noastră. Simplul fapt de a adăuga un termen limită unui proiect ne aduce o stare de anxietate și brusc suntem compleșiți de frica depășirii termenului. Cele din urmă pot împiedica procesul de creativitate și productivitate dacă nu suntem suficient de organizați în munca sau în rutina cotidiană.

Formula Încrederii dintre angajați și angajatori

În mediul profesional încrederea este un sentiment propagat de liderii organizației prin cultura pe care o stabilesc. Barometrul de Încredere a celor de la Edelman a enumerat elementele necesare stabilirii acesteia: onestitatea, integritatea, transparența, coerența, autenticitatea și hotărârea. Rămâne totuși la latitudinea fiecărui angajat de a-și însuși această cultură și a stabili rapoarte de încredere cu echipa în care performează.

Ești pregătit pentru testări profesionale?

In funcție de domeniu, cerințele aptitudinilor diferă, la fel și certificările skillurilor pe care le menționezi in cv-ul tău. Ideal este ca fiecare program pe care alegi să îl listezi să fie susținut de un certificat de competență, iar dacă acest lucru nu este posibil fii sincer și declară nivelul de competență real. Fii pregătit pentru teste profesionale la locul de muncă!

Lucrul de acasă. Cum poți munci eficient de la propriul domiciliu

Munca remote poate veni cu provocari. Este important să îți creezi un program atunci când lucrezi de acasă. Acesta nu trebuie să se refere doar la orele de lucru, care cel mai probabil îți sunt impuse de compania la care lucrezi. Programul de muncă de la domiciliu trebuie să includă pauze de recreere, pauze de masă, socializare cu colegii și alte intervale importante pentru munca ta.

Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On LinkedinVisit Us On YoutubeVisit Us On Twitter