Intrebări frecvente - Companie

CONTUL

Cum imi fac cont?
Intrati pe site-ul mynextjob.ro si accesati link-ul “Inregistrare” din partea de dreapta sus. Completati campurile solicitate in pasul 1 referitoare la datele despre  utilizator apoi, in pasul 2, am incercat sa automatizam cat mai mult procesul de completare, astfel daca introduceti codul fiscal al companiei dvs. aplicatia va incerca sa completeze automat urmatoarele campuri. In cazul in care sistemul de comunicare cu serverul mfinante nu functioneaza, va trebui sa completati manual datele companiei si datele de contact comercial.. Veti primi un mesaj pe adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat.

Cum imi sterg contul?
Pentru stergerea contului aveti la dispozitie doua modalitati:
- Intrati in contul dvs, la sectiunea “Optiuni”. Pe pagina optiunilor vei regasi functionalitatea stergerii contului. In cazul in care doriti ca adresa dvs. de email sa fie stearsa definitiv din baza noastra de date bifati si aceasta casuta.
- Trimiteti un mesaj la contact@mynextjob.ro

Cand poate fi suspendat un cont?
Contul este suspendat cand datele de identificare ale companiei nu sunt reale, sau cand nu sunt indeplinite unul sau mai multe criteria din acordul de utilizare. MyNextJob poate verifica  veridicitatea informatiilor declarate prin telefon, pe website-ul www.mfinante.ro, sau prin orice alte mijloace de informare posibile.

Am uitat parola, ce fac?
Accesati pagina de “Login” unde exista un link “Am uitat parola”. Dup ace introduceti adresa de email aferenta contului, verificati acea adresa. Initial primiti un email de confirmare ca metoda de protectie impotriva resetarii nedorite a parolei. Urmati pasii descrisi in email-urile primite. Daca nu va amintiti nici parola, nici adresa de e-mail, puteti recupera contul dvs. contactand Serviciul clienti MyNextJob, la contact@mynextjob.ro.


ANUNTURI / CREDITE

Cum ajunge oferta mea de munca pe MyNextJob?
Oferta dvs de munca ajunge online pe MyNextJob.ro prin intermediul anunturilor. Un anunt este valabil 30 zile si poate contine unul sau mai multe job-uri. Joburile pot fi promovate diferit si individual. Job-urile apar separat pe MyNextJob. Anuntul este doar o forma de organizare interna a companeii ce ajuta la o eficientizare a costurilor de promovare. Denumirea anuntului nu apare publica pe site este doar cu scop de organizare interna (Ex. Titlu anunt: “Sesiune recrutare Noiembrie 2016” ce contine job-uri cu denumiri publice si numar posture diferite ex:  “Ospatar cu experienta” – 3 posturi, “Ajutor ospatar” – 4 posturi, “Barman” – 1 post).

Ce sunt e-creditele?
E-creditele reprezinta moneda virtuala necesara pentru accesarea serviciilor MyNextJob. Pretul per 1 e-credit variaza in functie de numarul de e-credite achizitionate conform graficului atasat.

De cate e-credite am nevoie sa public un anunt?
Pentru a afla numarul de e-credite necesare pentru publicarea unui anunt puteti simula din pagina de adaugare e-credite unul sau mai multe anunturi cu oricate job-uri si diverse optiuni de promovare pentru fiecare. Daca folisiti simulatorul si alimentati contul cu numarul de e-credite rezultat in urma simularii, in sectiunea “Anunturi” din contul dvs. vor fi deja create cu statusul “Pending” anunturile simulate pentru o mai rapida activare.

Cum platesc e-creditele comandate?
Puteti alege modalitatea de plata - online, cu cardul prin intermediul platformei 3D Secure – caz in care e-creditele se activeaza imediat ce plata a fost confirmata. Primiti pe adresa dvs. de e-mail factura fiscala cu mentiunea tranzactiei online. Daca alegeti plata prin transfer bancar, dupa confirmarea unei comenzi, primiti automat pe adresa dvs. de e-mail factura proforma pentru pachetul de e-credite selectate de dvs. Factura contine datele de identificare necesare efectuarii platii, precum si suma totala de plata. Pentru ca e-creditele comandate de dvs. sa fie activate cat mai rapid, va rugam sa confirmati efectuarea platii la adresa contact@mynextjob.ro.

Cum public un anunt pe MyNextJob?
Pentru a publica un anunt pe site-ul nostru, trebuie sa aveti un cont de angajator pe site. Dupa login, in sectiunea “Anunturi” regasiti butonul “Adauga anunt”. In functie de cerintele companiei dvs. completati campurile din formular si alegeti variantele de promovare.
Promovare job - zona de unde alegi optiunile de promovare pentru job-ul postat.
--- Actualizarea - se refera la frecventa la care fiecare anunt apare primul in listele de afisare de pe www.mynextjob.ro.
--- Promo home - se poate opta si recomandam afisarea in caseta mare sau mica pe prima pagina a portalului
--- Promo cautari - alegerea promovarii in cautari face ca job-ul dvs. sa apara mereu printre primele in cautarile candidatilor
--- HTML - butonul de activare sau dezactivare a posibilitatii de adaugare cod html in descrierea jobului. Fie ca doriti sa adaugati o imagine sau pur si simplu doriti aranjarea descrierii jobului intr-un alt fel decat cel clasic, va trebui sa optati pentru varianta HTML.

Ultima caseta contine o calculatie a costurilor de publicare. De retinut este faptul ca pentru optimizarea costurilor dvs. fiecare anunt poate contine mai multe job-uri, astfel platiti doar o singura data anuntul de baza (80 e-credite) iar fiecare job fara extra optiuni de promovare adaugat in plus costa 20 e-credite.

La final aveti optiunea de a previzualiza anuntul inainte de publicare. Dupa publicare, anuntul dvs. va aparea automat pe MyNextJob.

Ce trebuie sa contina un anunt / job?
Fiecare job are un titlu - pentru titlul jobului, proiectului sau postului disponibil alege un titlu scurt si clar. Dupa titlul jobului, regasiti urmatoarele campuri pentru a detalia si a face job-ul cat mai usor de gasit.
- nr posturi - numarul posturilor disponibile pentru respectivul job
- locatie - pot fi mai multe alese, se refera la locul de desfasurare efectiv al job-ului
- tip job - selectorul de unde alegeti tipul de colaborare - in cazul in care alegeti 'project based', formularul va ofera posibilitatea de a selecta si durata proiectului / deadline-ul in cazul unui proiect externalizat
- domeniu si industrie - doua selectoare foarte importante ce incadreaza job-ul fix pe industria si in domeniul dorit de dvs.
- experienta minima si nivel studii minim - reflecta cerintele minime de educatie pentru job-ul postat, sunt doar recomandari nu constrangeri
- limbi straine, permis de conducere, skill-uri - trei selectoare ce ajuta candidatii sa identifice intocmai cerintele jobului
- salariu / buget - fie ca vrei sa angajezi sau cauti un colaborator, proiectul tau are un buget, ce poate fi setat pe mai multe intervale de timp sau chiar pe proiect
- tip colaborare - daca doresti sa permiti si companiilor sau PFA-urilor sa aplice, sau poate doar una din cele 3 tipuri, o poti face prin alegerea tipului de colaborare pentru acest job
- tip aplicare - aici aveti de ales intre clasica aplicare interna, unde toti cei ce aplica vor fi gestionati din contul dvs. mynextjob, primiti feedback clar despre statusul aplicarilor la joburi iar candidatii pot fi organizati atat in cadrul aplicarii la un job cat si in folderele create de dvs. Aplicarea externa se refera la website-ul propriu de unde candidatul completeaza datele direct in formularul companiei dvs., caz in care nu putem oferi decat statistici asupra vizualizarii anuntului si clickuri unice.
- descriere - fiecare job trebuie sa contina o descriere pe scurt a postului sau a proiectului, cerinte, beneficii, durata in cazul in care ai optat pentru o colaborare part-time sau project based

Cum republic / reactivez un anunt?
Daca doriti sa republicati un anunt, intrati in contul dvs. de angajator si accesati pagina “Anunturi”. In lista anunturilor publicate regasiti anunturile dvs. cu optiunea “Reactiveaza” in dreptul lor. Dupa confirmarea platii e-creditelor aferente reactivarii anuntul dvs. va reaparea pe site.

Cum dezactivez sau suspend un anunt?
Daca doriti ca unul dintre anunturile dvs. sa nu mai apara pe site, desi este inca in perioada de valabilitate, il puteti dezactiva cu un click pe “Dezactiveaza” din dreptul anuntului. Anuntul poate fi reactivat in perioada de valabilitate fara costuri aditionale.

Cum sterg un anunt?
Daca doriti sa stergeti unul dintre anunturile dvs., intrati in contul dvs. de angajator si accesati pagina “Anunturi”. De aici puteti sterge un anunt indiferent de statusul acestuia. Anunturile active nu pot fi sterse decat dupa expirare. Atentie! Anuntul va fi sters atat de pe site, cat si din sectiunea "Anunturi" din contul dvs.

Cat este valabil un anunt pe site?
Un anunt publicat pe site este valabil 30 de zile. Aveti optiunea de republicare a anuntului dupa expirarea acestui termen. Republicarea anuntului consuma la fel de multe e-credite ca si postarea initiala.

Pot sa imi retrag banii din cont?
Banii cu care s-au achizitionat e-creditele nu pot fi returnati. E-creditele pot fi folosite intr-un interval de maxim 24 luni de la data achizitiei.


CV-uri

Cum pot vedea datele de contact ale candidatilor din baza de date MyNextJob?
Pentru vizualizarea datelor de contact trebuie sa “deblocati” CV-urile. Deblocarea unui CV costa 2 e-credite. CV-urile pot fi vizualizate din contul meu – CV-uri, categoria CV-uri cumparate. In cazul in care CV-ul apartine unui aplicant la unul dintre joburile postate de dvs, vizualizarea devine gratuita.

Unde pot vizualiza CV-uri din baza de date MyNextJob?
Dupa login, in contul dvs., aveti un buton “CV-uri”. Alegeti apoi intre – toate cv-urile, cv-uri salvate, cumparate sau salvate in foldere. Pentru a vizualiza CV-urile aplicantilor la joburile postate de dvs. trebuie sa accesati pagina “Anunturi”. Aici regasiti feedback pentru toate joburile publicate pe MyNextJob.

Cum pot organiza CV-urile candidatilor?
Organizarea CV-urilor este structurata in mai multe categorii dupa cum urmeaza
- Toate - pagina de unde se poate efectua o cautare in toata baza de date MyNextJob.
- CV-uri salvate - sunt CV-urile marcate cu o steluta in vederea debolcarii sau organizarii ulterioare in foldere
- CV-uri cumparate - pagina unde se regasesc doar CV-urile cumparate - prin deblocarea datelor de contact
- CV-uri aplicanti - sectiunea din website de unde se pot vizualiza toti aplicantii la joburile postate de compania dvs. In cadrul fiecarui job, candidatii pot avea un "status" (Nou, acceptat, mediu, respins) ce ajuta la o mai buna organizare a candidatilor ce au aplicat la un job.
- Foldere - zona de unde candidatii se pot organiza si mai bine in functie de necesitatile companiei dvs. CV-urile pot fi copiate in foldere din CV-uri salvate, CV-uri cumparate, CV-uri aplicanti din cadrul fiecarui job, sau chiar din pagina de detalii a CV-ului.

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!