Candidatul ideal
A. Studii : Medii cu specific teoretic
B. Vechime : minima in activitate:
C. Cunostinte (IT, limbi straine, know-how specific postului): logistica, organizare/optimizare a fluxurilor de lucru, operare PC medie – suita MS Office
D. Abilitati : adaptare si raspuns la schimbare, lucrul sub presiune, prioritizare, aderare la principii si valori, analiza, ascultare, atentie la detalii, comunicare in scris si verbala, lucrul independent, managementul stresului, managementul timpului, organizare, rezolvare de probleme, servire clientela
Descrierea jobului
1. Utilizeaza corect si eficient aplicatiile ce implica procesul de rutare : Casier Back Office (CBO), Transvision Fleet Planner (TFP) si Safe Fleet (GPS);
2. Actualizeaza datele din aplicatiile CBO si TFP privind Centrele de Procesare, HUB-urile, punctele de transbordare, cat si componenta si disponibilitatea echipajelor;
3. Comunica cu Coordonatorii Transport/Analisti transport/ Persoana responsabila activitate transport din Centrele de Procesare în vederea asigurarii disponibilitatii echipajelor pentru rutele de transport si interventie conform planificarilor stabilite;
4. Stabileste rutele de transport pe baza comenzilor remitere/colectare/materiale/fonduri, alimentari ATM/APT/MFM, a interventiilor tehnice la ATM/APT/MFM primite de la clienti, si transbordari utilizand aplicatiile CBO si TFP;
5. Optimizeaza si eficientizeaza rutele de transport, urmareste incadrarea planificarii comenzilor de transport in SLA-ul din contract, precum si efectuarea interventiilor tehnice in SLA.
6. Tine permanent legatura cu echipajele din teren si monitorizeaza evenimentele rutiere in care sunt implicate echipajele CIT One, precum si orice alt incident in aria de transport;
7. Repartizeaza comenzile de transport pe rute din proximitate in situatia aparitiei unui incident pe ruta initiala;
8. Monitorizeaza rutele de transport, volumul comenzilor alocat pe rute si timpii de efectuarea rutelor;
9. Anunta Departamentului Suport Clienti despre posibile intarzieri sau incidente survenite in activitatea de transport valori si interventie tehnica ;
10. Raporeaza zilnic despre comenzile ratate si motivele neefectuarii comenzilor aflate pe rutele de transport si interventie tehnica;