Candidatul ideal
- Motivat, creativ, cu putere de munca, organizat, orientat spre rezultate, isi atinge targetele stabilite, responsabil, stie ce inseamna sa lucrezi conform unui program stabilit, punctual, abilitati foarte bune de convingere, creare si dezvoltare strategii de piata, imbunatateste gama de produse si servicii oferite de catre compania noastra, pregatit, aflat in continua dezvoltare personala, tehnici foarte bune de vanzare si prospectare a pietii, experienta dovedita in Vanzari, Distributie, Comert sau Dezvoltare Afaceri.
- Familiarizat cu domeniul FMCG, cu experiență relevantă de cel puțin 5 ani în industrie, care să fi gestionat conturi de tip HORECA, IKA, Traditional Trade din regiune, cu accent pe segmentul Traditional Trade si benzinarii.
- Abilități excelente de comunicare.
- Familiarizat cu utilizarea Microsoft Office, Word si lucru cu fisiere Excel sau alte baze de date, Power Point, Outlook si alte programe software.
- Colaborativ si cu initiativa, de preferat cu experienta relevanta pe o pozitie similara.
- O bază de clienți consacrată poate constitui un avantaj.
Descrierea jobului
- Dezvoltarea unui business, cautarea si gasirea de piete noi, atingerea targetului de vanzari pe toate caile oferite
- Executarea de planuri operaționale in zona alocata cu obiectiv de crestere a distributiei numerice si ponderate în conturile cheie prin aplicarea celor mai bune practici.
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de brand pentru mărcile distribuite
- Implementarea promoțiilor în regiunea alocata
- Responsabil pentru coordonarea completă cu Agenția publicitară incluzând strategii de lucru pentru adresarea / comunicarea valorilor de bază comunității de publicitate;
- Maximizarea volumului vanzarilor și a veniturilor in zona alocata
- Responsabil pentru achiziționarea de noi clienti
- Identifica potențialul de extindere in piață
- Este responsabil pentru atingerea volumului de vânzări, venituri și obiectivele de rentabilitate a zonei
- Menținerea si dezvoltarea contactelor cu clientii din zona, monitorizarea și evaluarea periodică a prețurilor și a contractelor cu clienții, astfel încât să furnizeze produse și servicii care respectă standardele de calitate și costuri
- Execută programe eficiente de marketing și vânzări specifice fiecărui cont in vederea maximizarii prezentei la raft