Cerinte:
- Orientat catre client ;
- Persoana serioasa si corecta (nu cautam sezonieri);
- Fara experienta;
- Studii medii/superioare;
- Fara obligatii;
- Domiciliul in Slatina;
- Permis de conducere;
- Disponibil pentru munca de teren;
- Adaptabil la program prelungit;
- Cunostinte limba engleza nivel baza
- Cunostinte bune Word/Google Docs; CRM, Excel; Navigare Internet;
- Bune abilitati de comunicare si negociere(cerinta esentiala) ;
- Rezistent la stres;
- Spirit de echipa;
- Persoana dinamica, disciplinata, ambitioasa, optimista, sociabila, cu dorinta de afirmare si castig;
- Perseverenta, orientata spre rezultat;
- Capacitate de organizare si planificare;
- Putere de convingere, concentrare si atentie distributiva;
- Responsabilitate personala, punctualitate si corectitudine;
- Aspect profesional ingrijit.
Descrierea jobului:
- Accesarea bazei interne de date cu proprietati;
- Prospecteaza piata in cautare de clienti(vanzatori sau cumparatori)
- Organizeaza intalniri cu clientii;
- Trimite oferte, telefoane de vanzare ;
- Ofera clientilor consultanta imobiliara si analize de piata;
- Prezentarea serviciilor agentiei;
- Administrarea bazei de date cu clienti;
- Comunicare permanenta cu proprietarii si clientii agentiei;
- Deplasarea impreuna cu clientii agentiei pentru vizionarea proprietatilor;
- Completarea contractelor de vizionare si comisionare;
- Compunerea textelor pentru descrierea proprietatilor din portofoliu
- Realizare fotografii la proprietati ;
- Acumularea si administrarea de proprietati;
- Gestionare solicitari clienti;
Responsabilitati:
- Atragerea si identificarea de noi clienti si aducerea lor in portofoliul firmei;
- Sa fie orientat catre client si nevoile acestuia ;
- Prospectarea pietei Imobiliare, urmarirea aparitiei de noi oferte si urmarirea celor actuale (pentru apartamente de vanzare/inchiriere);
- Identificarea ofertelor, preluarea si prelucrarea informatiilor cu privire la proprietatile de vanzare/inchiriere si aducerea lor in portofoliu ;
- Efectuarea vizitelor la proprietatile aflate in vanzare atat in oras cat si in localitatile limitrofe ;
- Dezvoltarea si mentinerea portofoliului de clienti;
- Confidentialitate ;
- Comunicarea permanenta cu clientii si stabilirea conditiilor favorabile ale tranzactiei de vanzare-cumparare
- Preluare solicitari telefonice clienti;
- Redactare documente ;
- Promovarea si prezentarea serviciilor agentiei si atragerea/identificarea de noi clienti
- Promovarea si introducerea ofertelor in baza de date si pe diverse canale online si offline;
- Negocierea comisioanelor si incheierea contractelor de reprezentare imobiliara;
- Prezentarea si negocierea pachetelor de servicii;
- Urmarirea unei strategii de vanzare si targetare.
- Verificare acte proprietate;
- Pregatirea documentelor pentru finalizarea actelor de vanzare/inchiriere
- Realizarea planului de vanzari;
- Trimitere notificari catre clienti;
- Administrarea bazei de date proprii;
- Organizarea, negocierea si coordonarea procesului de tranzactionare pana la finalizare;
- Pastrarea unei bune relatii cu clientii dupa finalizarea tranzactiei;
Beneficii:
- Training de specialitate si suport continuu;
- Punem la dispozitie suportul tehnic necesar pentru desfasurarea activitatii
- Pachet salarial motivant, corelat cu performanta;
- Conditii optime pentru desfasurarea activitatii;
- Accesarea bazei de date clienti;
- Cea mai mare expunere din piata locala;
- Posibilitati reale de dezvoltare personala;
- Posibilitatea unei cariere pe termen lung;
- Contracte personalizare prestari servicii imobiliare
- Folosire brand firma cu vechime si renume in piata
- Conditii de lucru moderne si un mediu de lucru profesionist (birou modern + calculator);
- Telefon mobil, masina serviciu
- Acces lead-uri pe portaluri;
- Acces cont de management relatii cu clientii;
- Birou ultracentral;
- Cerem si oferim seriozitate;