Candidatul ideal
- Cel puțin 3 ani experiență de lucru în vânzări de servicii către entitățile publice de stat (grădinițe, școli, licee, primării, consilii județene, etc.);
- Abilități de comunicare;
- Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare;
- Atitudine prietenoasă, carismatică, dinamism, flexibilitate;
- Gândire analitică și sistematică;
- Cpacitate de argumentare și anticipare;
- Spirit organizatoric;
- Capacitate de lucru în echipă;
- Abilități de redactare a documentelor;
- Capacitate de utilizare a platformelor informatice cu acces online;
- Orientare către rezultate, rezistență la stres;
- Abilități de negociere și persuasiune foarte bine dezvoltate;
- Perseverent și cu spirit de inițiativă;
- Capacitate de valorificare a oportunităților de vânzare;
- Existenșa unui portofoliu de clienți dobândit în experiențele anterioare, reprezintă un avantaj major;
Descrierea jobului
- Implementarea strategiei și politicilor de marketing ale firmei;
- Vânzarea platformei Soluția e-SCIM, www.e-scim.ro și a serviciilor integrate (dezvoltare, gestionare, monitorizare Sistem de Control Intern Managerial și ISO) către segmentul de piață vizat;
- Prezentarea platformei și a serviciilor companiei la sediul clientului;
- Elaborarea de materiale tehnice sau promoționale, personalizarea ofertelor tehnice și financiare;
- Elaborarea și implementarea campaniilor de vânzare sau promovare în rândul potențialilor clienți vizați;
- Monitorizarea permanentă a pieței și a concurenței;
- Prospectarea în permanență a pieței în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață;
- Prezentarea și promovarea directă a companiei și implicit a produselor sale în raportul cu potențialii clienți;
- Transmiterea corectă, completă și la timp a informațiilor și documentelor;
- Gestionarea și monitorizarea portofoliului de clienți;
- Extinderea portofoliului de clienți: identificare și atragere de noi clienți;
- Planificarea sesiunilor de prezentare a produselor angajatorului;
- Perseverență și tenacitate în procesul de urmărire a ofertei și semnarea contractelor;
- Raportarea zilnică a activității către superiorul direct;
- Respectarea procedurilor de lucru specifice angajatorului;
- Experiență de lucru în comunicarea cu entitățile publice de stat, reprezintă un avantaj.