Agent Vânzări - Platformă informatică Web in Ploieşti

 

Candidatul ideal

 

- Cel puțin 3 ani experiență de lucru în vânzări de servicii către entitățile publice de stat (grădinițe, școli, licee, primării, consilii județene, etc.);
- Abilități de comunicare;
- Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare;
- Atitudine prietenoasă, carismatică, dinamism, flexibilitate;
- Gândire analitică și sistematică;
- Cpacitate de argumentare și anticipare;
- Spirit organizatoric;
- Capacitate de lucru în echipă;
- Abilități de redactare a documentelor;
- Capacitate de utilizare a platformelor informatice cu acces online;
- Orientare către rezultate, rezistență la stres;
- Abilități de negociere și persuasiune foarte bine dezvoltate;
- Perseverent și cu spirit de inițiativă;
- Capacitate de valorificare a oportunităților de vânzare;
- Existenșa unui portofoliu de clienți dobândit în experiențele anterioare, reprezintă un avantaj major;

 

Descrierea jobului

 

- Implementarea strategiei și politicilor de marketing ale firmei;
- Vânzarea platformei Soluția e-SCIM, www.e-scim.ro și a serviciilor integrate (dezvoltare, gestionare, monitorizare Sistem de Control Intern Managerial și ISO) către segmentul de piață vizat;
- Prezentarea platformei și a serviciilor companiei la sediul clientului;
- Elaborarea de materiale tehnice sau promoționale, personalizarea ofertelor tehnice și financiare;
- Elaborarea și implementarea campaniilor de vânzare sau promovare în rândul potențialilor clienți vizați;
- Monitorizarea permanentă a pieței și a concurenței;
- Prospectarea în permanență a pieței în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață;
- Prezentarea și promovarea directă a companiei și implicit a produselor sale în raportul cu potențialii clienți;
- Transmiterea corectă, completă și la timp a informațiilor și documentelor;
- Gestionarea și monitorizarea portofoliului de clienți;
- Extinderea portofoliului de clienți: identificare și atragere de noi clienți;
- Planificarea sesiunilor de prezentare a produselor angajatorului;
- Perseverență și tenacitate în procesul de urmărire a ofertei și semnarea contractelor;
- Raportarea zilnică a activității către superiorul direct;
- Respectarea procedurilor de lucru specifice angajatorului;
- Experiență de lucru în comunicarea cu entitățile publice de stat, reprezintă un avantaj.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!