Analist Financiar in Bucureşti

Job Description

 

Scopul postului: Realizează analize financiare pentru deciziile de afaceri necesare, monitorizează atent și prezintă concluzii privind evoluția indicatorilor financiari cu impact în activitatea companiei. Realizează previziuni pentru perioada următoare și gestionează sistemul de planificare.

 

- Realizează analize financiare pentru a sprijini procesul de luare a deciziilor și pregătește rapoarte financiare periodice;

- Calculează și analizează evoluția indicatorilor financiari, oferă recomandări pentru creșterea performanței;

- Contribuie la realizarea previziunilor pe termen scurt și lung bazate pe analiza realizărilor anterioare și a perspectivelor de dezvoltare viitoare;

- Participă la pregătirea documentației și calculațiilor financiare pentru aprobarea proiectelor de investiții, asigură monitorizarea cheltuielilor de investiții și a indicatorilor definiți;

- Administrează sistemul de planificare Cognos la nivel de companie și asigură suport utilizatorilor;

- Participă la procesul de închidere în aria de controlling, incluzând calculația de cost;

- Participă la pregătirea rapoartelor de grup, inclusiv la interpretarea variațiilor;

- Realizează operațiuni de controlling în SAP așa cum sunt definite în organizație.

 

Requirements

 

- Studii superioare profil Economic;

- Minim 2 ani experiență într-un rol similar într-o companie cu profil de producție/industrial;

- Abilități excelente de analiză;

- Foarte bune abilități de organizare și planificare;

- Inițiativă și orientare către rezultat;

- Excelente abilități de comunicare și relaționare;

- Cunoștințe operare PC: MS Office, SAP, prelucrare baze de date constituie un avantaj;

 


Requirements
- Studii superioare profil Economic; - Minim 2 ani experiență într-un rol similar într-o companie cu profil de producție/industrial; - Abilități excelente de analiză; - Foarte bune abilități de organizare și planificare; - Inițiativă și orientare către rezultat; - Excelente abilități de comunicare și relaționare; - Cunoștințe operare PC: MS Office, SAP, prelucrare baze de date constituie un avantaj;

 

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!