Candidatul ideal
- studii medii/superioare;
- cunostinte avansate operare PC - Excel, Word avantaj WizCount, Edinet;
- persoana activa, dinamica, responsabila, serioasa, disciplinata;
- aptitudini de lucru si comunicare in echipa;
- rabdare, asertivitate si tact in relatiile cu clientii;
- domiciliul in Bucuresti
Descrierea jobului
- preia si prelucreaza comenzile clientilor;
- intocmeste diverse rapoarte;
- prelucreaza comenzi conform rutelor de livrari si le introduce in circuitul logistic
- intocmeste, verifica si semneaza actele care tin de gestiune ( avize/facturi pentru iesirile de marfa/facturi de corectii pret, cantitate) si emite chitante;
- arhiveaza documentele emise;
- intretine si dezvolta relatiile de colaborare cu clientii firmei
- prelucreaza, intocmeste si transmite oferte
- solicita si incaseaza diferitele forme de plata (CEC, OP, cash);
- mentine evidenta corecta a platilor pe baza contractelor si a fiselor de plata pentru fiecare client;