Asistent de vanzari in Bucuresti

 

Candidatul ideal

 

  • studii medii/superioare;
  • cunostinte avansate operare PC - Excel, Word avantaj WizCount, Edinet;
  • persoana activa, dinamica, responsabila, serioasa, disciplinata;
  • aptitudini de lucru si comunicare in echipa;
  • rabdare, asertivitate si tact in relatiile cu clientii;
  • domiciliul in Bucuresti

 

Descrierea jobului

 

  • preia si prelucreaza comenzile clientilor;
  • intocmeste diverse rapoarte;
  • prelucreaza comenzi conform rutelor de livrari si le introduce in circuitul logistic
  • intocmeste, verifica si semneaza actele care tin de gestiune ( avize/facturi pentru iesirile de marfa/facturi de corectii pret, cantitate) si emite chitante;
  • arhiveaza documentele emise;
  • intretine si dezvolta relatiile de colaborare cu clientii firmei
  • prelucreaza, intocmeste si transmite oferte
  • solicita si incaseaza diferitele forme de plata (CEC, OP, cash);
  • mentine evidenta corecta a platilor pe baza contractelor si a fiselor de plata pentru fiecare client;

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!