Candidatul ideal
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (intocmire rapoarte, documente, scrisori, contracte) – conditie necesara
- Cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala Engleza nivel avansat
- Excelente abilitati de comunicare scrisa si orala
- Absolvent de studii superioare in domeniul financiar sau drept
- Persoana responsabila, flexibila, capabila sa gestioneze in paralel diferite sarcini
- Rapiditate si acuratete in aplicatiile Microsoft Office (Word, Excell, Power Point)
- Atitudine proactiva, orientata spre rezultate si capacitate de incadrare in termene
- Prezenta agreabila, cu atitudine profesionista si diplomatica, tinuta business
Descrierea jobului
- Asigura suport managerial pentru elaborarea unor documente specifice in limbile romana si engleza, in functie de solicitari
- Activitati de secretariat, preluarea apelurilor telefonice, gestionarea documentelor scriptice si electronice de interes general ale firmei
- Organizarea si gestionarea agendei managerului
- Aprovizionarea biroului cu necesarul de echipamente si materiale
- Asigurarea interfatei cu clientii/colaboratorii si rezolvarea problemelor, daca este cazul
- Furnizarea prompta de informatii sefului ierarhic, asigurarea comunicarii intre companie si client/furnizori