Asistent Manager in Bucuresti

 

Candidatul ideal

 

- Capacitate de invatare rapida;
- Capacitate de planificare, organizare si coordonare;
- Seriozitate si adaptabilitate;
- Experienta in rezolvarea problemelor si in gasirea solutiilor;
- Rezistenta la stres;
- Disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti cu autoturismul companiei.

 

Descrierea jobului

 

Responsabilitati:
- Asistarea Directorului General in activitatea sa zilnica;
- Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
- Organizarea intalnirilor/deplasarilor;
- Cercetare de piata in diferite domenii in functie de cerintele Directorului General;
- Raspunde nevoilor Directorului General pentru buna desfasurare a activitatilor profesionale si
personale;
- Persoana de legatura intre Directorul General si partenerii;

Cerinte:
- Cunostinte PC-pachetul Office (Excel, Word);
- Cunostinte limba engleza;
- Seriozitate;
- Dorinta de dezvoltare a carierei;
- Abilitati de comunicare si organizare;
- Atentie la detalii;
- Studii superioare;
- Carnet de conducere.

Beneficii:
- Program de lucru flexibil, 4 ore/zi;
- Posibilitatea de a lucra de acasa;
- Sanatatea ta este importanta pentru noi si de accea iti oferim asigurare medicala;
- Pachet salarial atractiv corespunzator performantelor profesionale;

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!