Asistent Manager in Bucureşti

 

Candidatul ideal

 

- Capacitate de invatare rapida;
- Capacitate de planificare, organizare si coordonare;
- Seriozitate si adaptabilitate;
- Experienta in rezolvarea problemelor si in gasirea solutiilor;
- Rezistenta la stres;
- Disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti cu autoturismul companiei.

 

Descrierea jobului

 

Responsabilitati:
- Asistarea Directorului General in activitatea sa zilnica;
- Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
- Organizarea intalnirilor/deplasarilor;
- Cercetare de piata in diferite domenii in functie de cerintele Directorului General;
- Raspunde nevoilor Directorului General pentru buna desfasurare a activitatilor profesionale si
personale;
- Persoana de legatura intre Directorul General si partenerii;

Cerinte:
- Cunostinte PC-pachetul Office (Excel, Word);
- Cunostinte limba engleza;
- Seriozitate;
- Dorinta de dezvoltare a carierei;
- Abilitati de comunicare si organizare;
- Atentie la detalii;
- Studii superioare;
- Carnet de conducere.

Beneficii:
- Program de lucru flexibil, 4 ore/zi;
- Posibilitatea de a lucra de acasa;
- Sanatatea ta este importanta pentru noi si de accea iti oferim asigurare medicala;
- Pachet salarial atractiv corespunzator performantelor profesionale;

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!