Candidatul ideal
Cerinte:
- cunostinte foarte bune MS OFFICE (Word, Excel, Power Point), Adobe
- cunostinte limba engleza- obligatoriu
- absolvent(a) studii medii/superioare profil economic/ comert/ tehnic
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- capacitate de a respecta termene limita;
- atentie catre detalii;
- Punctualitate, perseverenta, claritate si coerenta in exprimare, capacitate de lucru cu oamenii
- aptitudini organizatorice, proactivitate
Constituie un avantaj:
- studii profil tehnic
- cunostinte Adobe Professional, Photoshop, Corel
- cunostinte limba germana
-experienta in pozitii de suport clienti
-permis de conducere
Descrierea jobului
Nivelul postului: EXECUTIE
Profilul companiei: distributia de echipamente pentru service auto
Oras: Otopeni / Ilfov/ Bucuresti
Tipul activitatii: activitate de birou
Subordonare ierarhica: Director Comercial
Responsabilitati:
- elaborarea si redactarea rapoartelor, documentatiilor si situatiilor solicitate de managementul companiei;
- asigurarea suportului administrativ
- comunicarea cu clientii si partenerii, in anumite situatii
- preluarea apelurilor telefonice si inregistrarea sesizarilor in sistem
- monitorizarea comenzilor catre furnizori si a livrarilor catre clienti
- transmiterea informatiilor si documentatiilor catre clienti si membrii echipei
- suport in activitati de marketing/ vanzari/ administrativ
- activitati de protocol
- alte activitati specifice postului