Assistant Manager in Bucuresti

 

Candidatul ideal

 

Cerinte:
- cunostinte foarte bune MS OFFICE (Word, Excel, Power Point), Adobe
- cunostinte limba engleza- obligatoriu
- absolvent(a) studii medii/superioare profil economic/ comert/ tehnic
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- capacitate de a respecta termene limita;
- atentie catre detalii;
- Punctualitate, perseverenta, claritate si coerenta in exprimare, capacitate de lucru cu oamenii
- aptitudini organizatorice, proactivitate

Constituie un avantaj:
- studii profil tehnic
- cunostinte Adobe Professional, Photoshop, Corel
- cunostinte limba germana
-experienta in pozitii de suport clienti
-permis de conducere
 

 

Descrierea jobului

 

Nivelul postului: EXECUTIE
Profilul companiei: distributia de echipamente pentru service auto
Oras: Otopeni / Ilfov/ Bucuresti
Tipul activitatii: activitate de birou
Subordonare ierarhica: Director Comercial

Responsabilitati:
- elaborarea si redactarea rapoartelor, documentatiilor si situatiilor solicitate de managementul companiei;
- asigurarea suportului administrativ
- comunicarea cu clientii si partenerii, in anumite situatii
- preluarea apelurilor telefonice si inregistrarea sesizarilor in sistem
- monitorizarea comenzilor catre furnizori si a livrarilor catre clienti
- transmiterea informatiilor si documentatiilor catre clienti si membrii echipei
- suport in activitati de marketing/ vanzari/ administrativ
- activitati de protocol
- alte activitati specifice postului

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!