Business Analyst Iasi in Iaşi


Business Analyst Iasi

 

 

 

Adecco recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie multinationala in domeniul FMCG un Business Analyst in Iasi.
Candidatul ideal:
- Capacitate de organizare, structurare, analiza;
- Experienta relevanta in domeniu 2-3 ani , cu focus in zona de strategie, planning, operational, analiza business;
- Experienta in lucrul cu baze de date mari si tool-uri complexe;
- Persoana comunicativa, dinamica, adaptabila la schimbare, cu business focus;
- Bune abilitati de comunicare, initiativa, atentie la detalii, orientare si implicare spre zona de Digital;
- Cunostinte limba Engleza nivel avansat, Microsoft Excel- nivel avansat.
 


Descrierea jobului

 

 

 

 

Obiectivul postului:
- Ofera suport echipei de vanzari prin alinierea functionalitatilor sistemului de gestionare a informatiilor de vanzari cu cerintele de business si prin optimizarea proceselor de monitorizare si colectare a informatiilor de vanzari.
Responsabilitati cheie:
- Administreaza fluxul de informatii intre piata, forta de vanzari si celelalte departamente conexe;
- Vine cu propuneri / initiative de optimizare a proceselor de monitorizare asseturi din piata, colectare informatii despre produse din piata;
- Coordoneaza si asigura implementarea criteriilor de actualizare rute pe fiecare tip de angajat tinand cont de criteriile stabilite de managementul central si regional, prin intermediul sistemului de gestionare a informatiilor din vanzari;
- Actualizeaza informatiile referitoare la angajati, produse si canale specifice;
- Elaboreaza proceduri specifice privind administrarea clientilor (de exemplu: inregistrare clienti noi, conditii de validare, modificari, alocarea clientilor pe agenti sau pe distribuitori);
- Participa la elaborarea documentelor de analiza, verificarea si validarea lor;
- Ofera suport tehnic in colectarea datelor periodice si asigura modalitati optime de colectare (sabloane fisiere excel, chestionare, promotii, diverse setari si optimizari) a datelor conform cerintelor managementului regional si central;
- Pregateste periodic si la cerere rapoarte si analize date de vanzari, folosind PowerBI / Qlick Sense;
- Intocmeste noile sabloane ale rapoartelor pentru o administrare mai buna a vanzarii atat la nivelul companiei cat si in regiuni;
- Asigura corectitudinea comunicarii cu administratia regionala de vanzari.

 

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!