Contabil - Trezorerie/ Plati in Bucuresti

Contabil - Trezorerie/ Plati

Misiune Pozitie

1. Gestiunea operatiunilor de plati catre banci pe suport de hartie si on-line, in acord cu responabilitatile acordate;

2. Gestiunea operatiunile economice derulate prin registrele de casa si intocmirea Registrului de Casa, in acord cu responsabilitatile acordate;

3. Verificarea deconturilor de avansuri si cheltuieli;

4. Pregatirea documentatiei necesare pentru constituirea depozitelor, eliberarii scrisorilor de garantie si celelalte formulare specifice in relatia cu banca

Sarcini si Responsabilitati

1. Intocmeste, conform scadentei, ordinele de plata pentru toate platile care ii sunt repartizate (plata tuturor facturilor, plata prime CO, ajutoare de nastere/deces/medicale, plata salarii si contributii aferente salariilor, plata popriri, plata avansuri spre decontare/deconturi, plata taxe si impozite la Bugetul de Stat, BASFS, Bugete locale si ASF, transferuri intre conturi proprii, plata chirii, restituiri prime, rascumparari contracte si orice alte tipuri de plati);

2. Asigura efectuarea zilnica a tuturor platilor alocate pentru: dosarele de dauna, comisioane agenti PF, restituiri de prime pe perioada neexpirata, conform documentelor justificative si sume necuvenite incasate de companie, avansuri (facturi si referate pentru piese auto), regrese, referate juridic, facturi comisioane brokeri si orice alte tipuri de plati, la solicitarea managerului direct;

3. Verifica corectitudinea documentelor justificative din punct de vedere al beneficiarului platii, IBAN beneficar si banca beneficiarului pentru platile efectuate, cu exceptia dosarelor de dauna gerstionate electronic sau cu exceptia altor instructiuni in vigoare privind categoriile de plati mentionate anterior, precum si a tuturor documentelor care insotesc platile si verifica ca documentele transmise spre plata sunt aprobate de catre persoanele care au competenta sa aprobe suma respectiva, cu exceptia celor pentru care documentul poarta viza CFP;

4. Verifica si transmite la banca fisierele continand platile cash si se ocupa de alimentarea conturilor aferente acestor plati;

5. Urmareste rezolvarea problemelor legate de efectuarea platilor, ofera suport si participa la rezolvarea unor probleme specifice;

6. Importa fisierele de plati automate in aplicatiile bancare si se asigura ca sunt corect importate si ca exista suficient disponibil in conturi pentru a se putea efectua platile respective;

7. Monitorizeaza decontarile si urmareste minimizarea decontarilor intre activitati diferite precum si implementarea de masuri de echilibrare a fluxurilor intre activitati;

 

Educatie - Nivel si Specializare
Studii medii - obligatoriu
Specializare/ Certificari/ Calificari
Experienta Relevanta
Pe un post similar - min. 1 an
Experienta Relevanta in Industria/ Domeniul
Asigurari - constituie avantaj

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!