Demand and Supply Planner in Bucuresti

#CarieraTa începe cu a face ceea ce îți place

✔ Ești pasionat de activități care implică gestionarea stocurilor, comenzilor și livrărilor, forecast de vânzări sau menținerea contactului cu furnizorii externi și clienții interni?

✔ Ești o persoană organizată, ușor adaptabilă, cu spirit analitic și o remarcabilă abilitate de sinteză?

✔ Mai mult de atât, ți-ai dori să faci parte dintr-o companie de top în domeniul bricolajului?

Dacă te-ai regăsit, atunci ai putea fi chiar tu colegul talentat pe care îl căutăm. Alături de o echipă pentru care cinstea, respectul, performanța, generozitatea, simplitatea, coerența și exemplaritatea nu sunt valori depășite, #CarieraTa începe cu adevărat.

Cum ești

  • Cu capacitate de analiză și sinteză – abordezi orice problemă structurat, împărțind-o în mai multe părți componente pe care le rezolvi pas cu pas, fără să pierzi însă din vedere viziunea de ansamblu și scopul de identificare a soluției pentru rezolvarea integrală a problemei;
  • Organizat – ești un promotor al eficienței, de aceea pui accent pe o cât mai bună planificare și prioritizare a task-urilor pe care le ai de îndeplinit;
  • Cu abilități de comunicare – întotdeauna transmiți cu claritate informațiile, fie că avem în vedere discuțiile din cadrul ședințelor pentru optimizarea forecastului, din întâlnirile cu managerii de produs sau de comunicarea cu furnizorii, colegii din magazine sau alte departamente;
  • Flexibil – dispui de capacitatea de a te adapta din mers schimbărilor de situație;
  • Rezistent la stres – chiar și în situațiile care reprezintă o provocare pentru tine, reușești să îți păstrezi intactă capacitatea de a seta obiective realiste și o atitudine pozitivă;
  • Atent la detalii – ai ambiția de a nu lăsa nici cea mai mică problemă incomplet rezolvată, de aceea obișnuiești să cercetezi în amănunt toate aspectele sale.

Ce vei face

Gestionarea stocului

  • Monitorizezi stocurile de produse din depozit și magazine;
  • Anticipezi și analizezi evoluția cantitativă în funcție de consumuri și capacitatea de stocare, astfel încât să te încadrezi într-un flux optim;
  • Faci periodic analize de flux și cost pentru produsele aflate în stoc;
  • Te asiguri că există un nivel cât mai ridicat de disponibilitate a produselor, la un cost optim și cu un nivel cât mai scăzut de inventar;
  • Cauți permanent modalități prin care să îmbunătățești procesele de planificare a stocurilor;
  • Contribui la realizarea de analize și rapoarte puse în lucru la cererea managerului de planificare și a controlorului de gestiune;
  • Păstrezi o legătură constantă cu departamentul de logistică, cu centrala de achiziții, cu magazinele și cu restul departamentelor implicate în procesul de aprovizionare cu scopul de a asigura îndeplinirea obiectivelor în condiții optime;
  • Administrezi obiectivele de DISPO & Days Coverage, inclusiv valorile stoc de siguranță, aprobate de către management.

Comenzi și livrări

  • Realizezi programul de comandă, ținând cont de forecast, timp de livrare la depozit, stoc actual și produse aflat în tranzit;
  • Gestionezi comenzile lansate în sistem astfel încât să fie disponibile conform necesităților de livrare;
  • Verifici statusul comenzilor plasate;
  • Optimizezi fluxul de livrări în funcție de disponibilitatea produselor în depozit, cum ar fi anularea/ decalarea livrărilor în cazul unui stoc mare sau accelerarea în cazul stocului mic;
  • Optimizezi procesul de tratare a comenzilor, în funcție de diferitele etape din supply chain;
  • Propui optimizări de proces, în funcție de evoluția comenzilor;
  • Coordonezi întâlnirile de planificare a inventarului si de prognozare a vânzărilor cu managerii de produs, în special pentru tranziții de brand, lansare de noi produse și promoții.

Forecast

  • Participi activ la ședințele de forecast cu centrala de achiziții și coordonatorul de forecast, cu scopul de a optimiza acuratețea forecastului;
  • Ești resposabil cu crearea și utilizarea celor mai bune metode statistice și de software pentru crearea de forecasturi si monitorizarea targeturilor de inventor;
  • Analizezi toate sursele de informare necesare pentru realizarea previzionării volumelor de vânzări (date istorice de vânzări, tendințe în piață, sezonalitate, promoții, date brute privind vânzările din conturi/ magazine, informații de inventar);
  • Faci ajustări în prognozele de vânzări si targeturile de inventar pe baza propunerilor de la magazine.

Atitudine și relații

  • Păstrezi o comunicare eficientă cu furnizorii externi, clienții interni, managerii de produs, colegii din magazin sau din alte departamente cu care intri în contact în scop profesional.

Ce ne dorim să ai

  • Experiență – minimum 2 ani într-o poziție similară, în cadrul unei companii multinaționale;
  • G - Suite / Excel – cunoștințe avansate de utilizare;
  • Limba engleză – nivel mediu;

Ce vei găsi la noi

  • Un colectiv consolidat și prietenos , care îți va oferi cu generozitate suportul de care ai nevoie la început de drum în companie;
  • Un job în care dezvoltarea ta prin proiecte captivante, workshop-uri, seminarii, formări și acompaniere managerială are parte de susținerea noastră necondiționată;
  • O zonă de recreere în care te poți bucura în confort de momentele de pauză;
  • Un mediu de lucru în care ideile și nevoile tale reprezintă o prioritate;
  • Un mediu de lucru în care succesele tale sunt recompensate pe măsură.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!