Director Executiv in Urziceni

 

Candidatul ideal

 

AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, companie integrata intr-un important grup multinational din segmentul agro food, cu activitate de procesare si productie mezeluri localizata in Urziceni , o pozitie de Director Executiv , cu rol esential in activitatea de relansare si rebranding a societatii.

Profilul Candidatului:

  • Minim 5 ani experienta pe o pozitie similara;
  • Buna cunoastere a sectorului agrofood;
  • Leadership si viziune globala de management;
  • Studii: Universitare tehnice/economice/management;

  • Aptitudini si abilitati:
  • Excelente abilitati manageriale, coordonare si motivare echipa;
  • Excelente abilitati de relationare si comunicare;
  • Abilitati de organizare si prioritizare a activitatii;
  • Abilitati de negociere;
  • Flexibilitate, rezistență la stres, adaptabilitate în situații noi;
  • Responsabilitate si integritate;

 

Descrierea jobului

 

  • Creionarea strategiei companiei insotita de abilități de planificare și îndeplinirea sarcinilor la timp;
  • Functionarea corespunzatoare a firmei din punct de vedere managerial si tehnic inconformitate cu politicile si strategia de productie ale firmei;
  • Organizarea si coordonarea intregului proces de elaborare si aplicare a celor maibune solutii tehnice si economice pentru lucrarile de investitii, pentru activitatea de intretinere si reparare a utilajelor si instalatiilor;
  • Planifica activitatea de productie in functie de planul de productie stabilit, pentru a asigura realizarea integrala a indicatorilor cantitativi si calitativi stabiliti;
  • Elaboreaza si supune spre aprobare politicile firmei in ceea ce priveste productia;
  • Organizeaza si controleaza activitatile de mentinere si dezvoltare a capacitatilor deproductie si coordoneaza folosirea corecta si eficienta a fondurilor de investitii;
  • Coordoneaza si asigura desfasurarea ritmica a procesului de productie, urmarindrealizarea productiei in conformitate cu planul cerut de vanzari;
  • Organizeaza si conduce sedintele pentru armonizarea obiectivelor pe termenscurt si sincronizarea activitatilor in vederea realizarii in conditii optime a obiectivelor;
  • Elaboreaza proiectul planului de investitii, in conformitate cu prevederile bugetului,in scopul imbunatatirii gradului de ocupare a capacitatilor de productie existente sicrearii de noi capacitati;
  • Coordoneaza si participa la solutionarea conflictelor de munca.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!