Gestionar in Ilfov

 

Candidatul ideal

 

Echipa noastra este in cautare de un nou coleg, de o persoana care sa ocupa rolul de Gestionar.

Acesta va asigura gestiunea fizica a stocului de marfa:

Opereaza in stoc miscarile
Pastreaza documentele justificative legate de stocuri.
Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa
Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei
Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic
Ofera informatii despre stocuri
Respecta legislatia de gestiune a stocurilor

Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare

Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii
Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei
Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie
Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante
Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor
Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului
Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor

Va asigura miscarea stocurilor:

Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur
Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi
Urmareste completarea de catre clienti a documentelor fiscale conform legislatiei
Listeaza documentele fiscale ce insotesc marfa si le transmite clientului
Preda marfa catre client conform documentelor emise

CUNOSTINTE NECESARE:
Cunostinte de contabilitate primara
Cunostinte de legislatie gestiune stocuri
Cunostinte de operare PC (MS Office)
Cunostinte operatiuni import/export si vamale
Cunostinte de operare a unui syistem de gestiune

APTITUDINI SI DEPRINDERI pe care ni le dorim:

Aptitudine generala de invatare
Aptitudini de comunicare
Aptitudini de calcul
Aptitudinea de a lucra cu documente
Respectarea instructiunilor orale si scrise

Cerinte:
Integritate fizica
Atentie concentrata si distributiva
Initiativa
Memorie vizuala
Spirit organizatoric
Capacitate de a lucra cu oamenii
Rezistenta la stres
Punctualitate
Fara antecedente penale

CERINTE ZONA DE ACHIZITII

Centralizeaza comenzile primate de la celelalte departamente
Plaseaza comenzile catre furnizori respectand procedura de achiziti
Urmareste livrarea comenzilor plasate in timp util
Raporteaza catre superior erarhic orice problema intampinata in procesul de achizitie care ar putea duce la livrare cu intarziere sau anulare.

EXPERIENTA NECESARA:
Minim 2 ani pe o functie similara.

CARACTERISTICI DE PERSONALITATE:
usurinta in manipularea fizica si ordonarea obiectelor in mediul profesional, conformist, ordonat eficient, spirit practic, sociabilitate, tact, amabilitate.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!