Inginer Ofertare in Bucureşti Sectorul 1

Responsabilitati :

Realizeaza oferte tehnico-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare (pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Verifica cerintele tehnice ale proiectului, analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini si planurile in baza carora se va realiza oferta;
Vizioneaza amplasamentul lucrarii in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;
Intocmeste solicitari de clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Verifica si centralizeaza informatiile premergatoare redactarii ofertei;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Intocmeste/verifica listele de cantitati de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Identifica solutiile de implementare (furnizori, subcontractori) cele mai bune pentru fiecare proiect in parte, astfel incat ofertele rezultate sa fie competitive;
Formuleaza cereri de oferta catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale, si furnizorii de materiale, utilaje, etc, si analizeaza ofertele primite;
Estimeaza cheltuielile indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
Prezinta oferta in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmeste documentele de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;
Intocmeste dosarul de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Confirma comenzile interne de echipamente şi materiale in baza anexelor contractuale;
Oferă asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei proiectului şi realizează modificările necesare;
Dezvolta portofoliul de parteneri (furnizori, colaboratori, subcontractori).
 

Cerinte :

Studii tehnice finalizate (ex. Universitatea Tehnica de Constructii, Universitatea Politehnica, etc);
Experienta minim 2 ani in elaborarea ofertelor tehnico-financiare pentru lucrari de constructii civile (case, blocuri, sali sport etc.);
Persoana organizata si capabila sa tina evidenta mai multor proiecte in acelasi timp;
Cunostiinte MS-Office (in special Excel) si Autocad, cunoasterea programelor de devize ex. Windev, Doclib, constituie avantaj;
Foarte bune cunostinte tehnice in domeniu;
Buna cunoastere a preturilor, furnizorilor, concurentei;
Capacitate de analiza si sinteza a informatiei;
Bune abilitati de relationare, planificare si organizare;
Abilitate de a lucra atat independent cat si in echipa;
Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte;
Persoana motivata si orientata catre rezultate;
Abilitati de adaptare si dezvoltare intr-un mediu competitiv.

Despre companie

Home Trading este o societate cu capital privat romanesc, infiintata in anul 2007 obiectul principal de activitate il reprezinta executia constructiilor civile si industriale, centre de afaceri, vile, birouri, magazine prezentare si comerciale, hale, instalatii sanitare, electrice, incalzire, climatizare, ventilatie, alimentare cu apa, protectie impotriva incendiilor.

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!