Descrierea postului:
Clientul nostru este un furnizor de solutii de automatizare aflat in plina expansiune. Postul presupune dezvoltarea de aplicatii software specifice, parcurgand etapele de proiect stabilite si standardele de calitate impuse prin politica interna a companiei.
Cerinte:
– Minimum 3 ani de experienta;
– Experienta in dezvoltarea de aplicatii complexe J2EE / J2SE in cadrul unei echipe de dezvoltare software, pe baza de metodologii Agile/SCRUM;
– Experienta relevanta atit in zona de backend (structuri de date, programare paralela, procesare sincrona/asincrona, gestiunea tranzactiilor, messaging/JMS, servicii web/SOAP/WS-X, REST etc.), cat si in zona de user interface (interfete web, JavaScript, HTML5, Spring, AJAX, organizare in portaluri java / JSR 168/286);
– Cunostinte solide in domeniul tehnicilor de programare orientate obiect, experienta in lucrul cu pattern-uri de modelare, arhitectura SOA, EJB, Struts/Tiles, JSF, JSP, servlets;
– Experienta in activitatea de analiza si documentare a aplicatiei, inclusiv in limba engleza;
– Abilitati de testare unitara a modulelor proprii si participare la activitatile de testare de integrare, functionala si de performanta a aplicatiei;
– Cunostinte in domeniul bazelor de date relationale (Oracle, SQL Server, MySQL, PostgeSQL) si tehnici de serializare (ORM, Hibernate, DAO, Toplink, JDO, JPA);
– Cunostinte legate de servere de aplicatii J2EE (JBoss, WebLogic Websphere etc.) – instalare, configurare, deployment aplicatii, balansare si failover, configurari reverse proxy / web cache;
– Familiaritate cu Linux si Windows, Shell Scripting;
– Cunostinte de dezvoltare cu limbaje script tip Ruby, Python, PHP;
– Capacitatea de a respecta metodologiile si standardele de programare ale companiei.
Pachet salarial si de beneficii:
Pachet salarial si de beneficii corelat cu performantele profesionale;
Proiecte atractive din punct de vedere tehnic, in domenii de business dinamice;
Spatiul de lucru situat intr-o zona centrala, cu acces rapid la mijloacele de transport in comun.