Candidatul ideal
:
- Abilitati comunicare (scris si verbal), claritate în exprimare, abilități de ascultare
- Operare calculator (mail, Word, Excel)
- Seriozitate, eficacitate maxima, rapiditate in executie
- Buna organizare
Descrierea jobului
- Gestionarea apelurilor telefonice / e-mailuri client
- Gestionarea tuturor solicitarilor venite de la client
- Oferirea de informatii despre produs, costuri, taxe, politica retur, garantie, etc.
- Proceseaza si inregistreaza comenzile in sistem
- Emiterea documentelor necesare expedierii coletelor, ambalare si expediere comenzi
- Gestiunea stocurilor de marfa: receptie marfa, gestionare retururi, intarzieri livrare
- Alte sarcini adiacente necesare in desfasurarea activitatii
Ce oferim?
- program fix de luni Luni-Vineri 09:30-18:00 , S-D liber
- loc de munca stabil
- mariri de salariu in functie de performanta (dupa primele 3 luni sau 6 luni de la angajare)