Cerinte:
-absolvent studii superioare;
-cunostinte bune de operare PC;
-cunostinte medii/avansate de limba Engleza;
-raspunde cu profesionalism si amabilitate solicitarilor pacientilor – telefonic si/sau celor care se prezinta direct la receptie;
-orientare catre pacient si atentie la detalii;
-excelente abilitati de comunicare (claritate si coerenta in exprimare);
-buna atentie distributiva;
-disciplina, atitudine si deschidere in relatia cu pacientii (rabdare, respect, tact, prezenta de spirit);
-abilitati de lucru in echipa.
Descrierea jobului
-preia apelurile telefonice si furnizeaza informatii in legatura cu serviciile medicale oferite de clinica;
-intampina pacientii si ii indruma catre cabinetele medicale;
-redirectioneaza apelurile telefonice catre departamentele solicitate;
-efectueaza programari si reprogramari la diferite consultatii/investigatii/servicii medicale;
-incaseaza contravaloarea serviciilor medicale si completeaza documentele justificative aferente;
-ofera informatii pacientilor in ceea ce priveste pregatirea necesara in vederea efectuarii diferitelor investigatii medicale;
Beneficii:
-pachet salarial fix;
-bonusuri in functie de performante;
-acces la terapiile cliniciii;
-training de specialitate;
-posibilitate de avansare in cadrul companiei;
-mediu de lucru placut.