Reprezentant Vanzari in Covasna

 

Candidatul ideal

 

  • Studii superioare
  • Minim 3 ani experienta in vanzari
  • Capacitate de lucru in echipa intr-un mediu dinamic
  • Excelente abilitati de vanzare, comunicare si relationare
  • Orientare catre clienti si obtinerea de performante
  • disponibilitate pentru munca de teren
  • Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat
  • Utilizare pachet MS OFFICE – Word, Excel, PowerPoint –Medium
  • Permis de conducere valid - cat. B, minim 1 an

 

Descrierea jobului

 

  • Gestioneaza portofoliul de clienti din zona, avand in vedere realizarea bugetului aprobat.
  • Dezvoltarea portofoliului actual de clienti prin identificarea potentialilor clienti, contactarea acestora si negocierea termenilor contractuali
  • Oferirea unui pachet complet de solutii comerciale clientilor in completarea solutiilor tehnice de ambalare propuse
  • Identificarea oportunitatilor de crestere a volumelor existente si a marjei comerciale
  • Urmarirea incasarilor de la client in vederea asigurarii termenului de plata agreat
  • Elaborarea de rapoarte de vanzari periodice
  • Realizarea/indeplinirea bugetului alocat si indicatorilor de performanta agreati
  • Raspunde de realizarea bugetului aprobat,obiectivele principale din buget fiind: acoperirea,incasarile, volumul si structura produselor.
  • Monitorizarea activitatiilor conexe pentru a se asigura ca termenele de livrare confirmate la clienti sunt respectate
  • Stabileste legaturi comerciale directe cu clientii, printr-o activitate sustinuta de vizite la sediul beneficiarilor.
  • Propune solutii de ambalare, dupa ce in prealabil a vizitat clientul si a inteles procesul de productie si de ambalare.
  • Cunoaste si negociaza Contractul Cadru cu clientii companiei.
  • Prezinta oferte de pret, tipuri de carton ondulat si modele de cutii.
  • Analizeaza consumul de produse din carton ondulat din zona, intocmeste informari despre cererea pietii, extinde portofoliul cu clienti noi.
  • Analizeaza posibilitatea executarii unor produse in conformitate cu exigentele clientilor si a posibilitatilor tehnologice actuale.
  • Raspunde pentru incasarea creantelor si furnizeaza informatii despre situatia financiara a clientului.
  • Raspunde de transmiterea la sediu a instrumentelor de plata.
  • Propune solutii creative pentru cazuri exceptionale, folosind instrumente precum: discount la sfarsit de an, discount pe livrare si comision.
  • Participa la targuri si expozitii in spiritul strategiei generale a companiei.
  • Contribuie la buna organizare si desfasurare a intalnirilor periodice cu clientii.
  • Colaboreaza cu managerul intern pentru livrarea stocurilor cu termen de livrare depasit.Colaboreaza cu colegii din departamentul de Servicii Clienti (referentul relatii externe -managerul de produs intern) si din departamentul Constructii si Design (tehnicieni proiectanti).

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!