Șef birou Telesales in Bacãu

Candidatul idealExperiență în domeniul vânzărilor B2B sau Call Center (consiliere și vânzare prin telefon);Abilitatea de a construi și de a conduce echipe;Bune abilități de comunicare, proactivitate;Capacitate de prioritizare, planificare, analiză și sinteză;Capacitatea de a lua decizii rapid, de a lucra sub presiune și orientare către rezultat;Gândire organizată, analitică și flexibilă;Studii superioare și o bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Power Point);Limba engleză nivel avansat; Responsabilități principale: Organizarea, coordonarea și controlul activității operatorilor Telesales (atât pe parte de gestionare comenzi/relație clienți de distribuție, cât și pe partea de vânzări active;Analizarea și valorificarea informațiilor din statistici după indicațiile departamentului Telesales Management;Folosirea cu maximă eficiență a instrumentelor de marketing și a tehnicilor de vânzare puse la dispoziție de către companie, în scopul fidelizării clienților și atragerii de clienți noi;Propunerea de acțiuni/măsuri pentru îmbunătățirea activității departamentului Telesales și pentru creșterea cifrei de afaceri și frecvenței clienților;Realizarea de rapoarte și analize ale activității;Monitorizarea pieței și a tendințelor clienților, pentru obținerea de rezultate în activitatea pe care o desfășoară;Efectuarea, susținerea și urmărirea activităților de școlarizare a personalului din subordine;Instruirea și pregătirea personalului din birou responsabil cu vânzările active prin telefon în ceea ce privește folosirea instrumentelor de lucru și a tehnicilor de vânzare;Planificarea, conducerea și supervizarea personalului biroului Telesales;Promovarea telefonică/email a ofertelor comerciale/ofertelor speciale;Prelucrarea telefonică/prin email a comenzilor primite de la clienții de distribuție;Operarea comenzilor în sistemele informatice specifice;Consilierea telefonică a clienților în scopul dezvoltării și menținerii unei relații pozitive cu aceștia;Colaborează permanent cu directorul de magazin si cu celelalte departamente. Oferta Salariu atractiv & tichete de masă;Laptop și telefon mobil;Alte beneficii*: de Crăciun, Paște, vacanță, asigurare privată de sănătate;Oportunitatea de a lucra intr-o echipă de profesioniști;Oportunități de dezvoltare & oportunitatea de a-ți dezvolta cariera într-o companie multinatională; *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform CCM la nivel de unitate

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!