Candidatul ideal
Salut,
Noi la CGArtefacts cautam un middle/senior 3D artist care sa completeze echipa noastra de artisti 3D. Cautam pe cineva familiarizat cu procesul de lucru real-time. Conteaza mai putin pipeline-ul cu care esti familiarizat/a dar conteaza intelegerea principiilor de baza.
Ne intereseaza mult o persoana cu un simt estetic dezvoltat. In multe din proiectele noastre, componenta creativa cade in responsabilitatea noastra si adesea avem doar un set de brand guidelines sau referinte generice care ne indruma.
Ne intereseaza sa gasim o persoana caruia ii place sa invete incontinuu, chiar daca este senior in aptitudini. Tehnologiile dar si hardware-ul avanseaza rapid in industria VR si AR si cautam pe cineva care se acomodeaza rapid la elementele noi care apar. Atentie, noi nu lucram in zona experimentala a industriei, obiectivul nostru este sa folosim echipamente si tool-uri larg disponibile pentru a atrage o baza de end-useri cat mai mare.
Aplica te rog cu portofoliul tau si cateva cuvinte despre tine.
Descrierea jobului
Ce oferim noi
- Un mediu de lucru relaxat, noi suntem un start-up si ne comportam ca atare;
- Proiecte foarte interesante si variate, de regula de dimensiuni mici/medii, care pot fi tinute in mana in mod solo in colaborare cu un dezvoltator - in momentul de fata avem preponderent in lucru proiecte de 1-2 luni;
- Oportunitatea de a construi expertiza in domeniile cele mai inovative in zona 3D: AR si VR
- Program de lucru flexibil;
- Potentialul de a progresa in pozitia de team-lead in viitorul apropiat.
- Ce cautam la nivel tehnic
- Experienta de modelare low si high poly
- Intelegere a limitarilor specifice motoarelor de randare real-time
- O buna intelegere a elementelor de compozitie vizuala
- O buna intelegere a luminii si materialelor, la nivel principial dar si la nivel aplicat in orice DCC tool
- Un nivel ridicat de problem solving skills - in proiecte apar adesea tool-uri noi care trebuie integrate pentru prima data
- Atentie la detalii - suntem o echipa relativ mica si multe proiecte nu trec printr-un proces de QA extins
- Cel putin cunostinte de baza in Photoshop
- Bonus
- Experienta in 3dsMax si/sau Blender
- Experienta in UE4
- Abilitati de scripting specifice unui Technical Artist
- Experienta de lucru cu mediumul VR si/sau AR
- Experienta intr-un soft de texturare, Substance, Zbrush, sau altele.