Administrator baze de date in Codlea

De peste 60 de ani DRÄXLMAIER Group dezvoltă sisteme inovative pentru industria auto împreună cu cei peste 75.000 de angajați din întreaga lume. Aflată în top 100 furnizori ai industriei, compania asigură producătorilor auto de categoria premium componente electrice și electronice, sisteme de baterii, distributori inteligenți de energie, cablaje de înaltă tensiune și multi-voltage precum și sisteme complexe de interior. DRÄXLMAIER contribuie prin produsele și soluțiile de ultimă generație la mobilitatea viitorului cu zero emisii. Echipa de specialiști de talie internațională susține performanța tehnologică a Grupului prin inițiativă și dorința de a crea mereu ceva nou. .buttontext48f746602f88cd4e a{ border: 1px solid transparent; } .buttontext48f746602f88cd4e a:focus{ border: 1px dashed #0097ac !important; outline: none !important; } Administrator baze de date ID Rechiziṭie: 88917 Locaṭie: Codlea Brasov, RO, 505100 #job-location.job-location-inline { display: inline; } Tipul muncii: Full time Tipul contractului: Nedeterminată .buttontext4102852916429ad9 a{ border: 1px solid transparent; } .buttontext4102852916429ad9 a:focus{ border: 1px dashed #0097ac !important; outline: none !important; } Căutăm un Administrator base de date care să se alăture departamentului de Acquisition Support & Order Management. Profită de oportunitatea de a te alătura unei echipe energice și entuziaste! Responsabilități: Documentează în SAP activitatea sectoarelor de producție și a managerilor de proiect din punct de vedere costuri și termene; Administrează procesele de productie ale echipamentelor cu ajutorul tranzacțiilor specifice în SAP, creează numere de material, calculează și trimite oferte, introduce în SAP comenzile de client, administrează comenzile de achiziții și le urmărește pe parcursul desfășurarii procesului de producție; Menține un contact permanent cu responsabilii departamentelor cu care colaborează pentru actualizarea structurii bazei de date, și/sau remedierea anumitor probleme de ordin logic apărute; Asigură corectitudinea organizării datelor și completează și modelează constant baza de date în SAP. Cerințe: Studii superioare tehnice de preferat; Experiență administrare SAP între 1-3 ani; Cunoștințe limba engleză nivel mediu; Cunoștințe limba germană nivel mediu reprezinta un avantaj; Capacitate de a lucra în echipă, bune abilități de comunicare, gândire analitică, orientare spre client. Beneficii: Training inițial; Posibilități de avansare în carieră; Mediu de lucru competitiv.Dacă ești o persoană responsabilă care dorește sa facă parte dintr-o echipa dinamică care își desfășoară activitatea într-un mediu multinațional, trimite-ne aplicaţia ta.Toate persoanele care corespund profilului, vor fi contacte in maxim 3 săptămâni.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!