ADMINISTRATOR DE RISC - Bacau - on site in Bacãu

Clientul nostru este o companie de investiții financiare bine cunoscută, cu o experiență puternică pe piața românească, care genereaza valoare pe termen lung si randamente consistente investitorilor. Datorită experienței și performanței dovedite în timp, compania a devenit un partener strategic pentru investitorii străini, îmbunătățind continuu performanța portofoliului listat. In acest moment suntem in cautarea unui nou coleg pentru biroul din Bacau. ADMINISTRATOR DE RISC Sarcini si responsabilitati: Identificarea, evaluarea, monitorizarea, gestionarea si raportarea riscurilor la care este sau poate fi expusa compania, evaluand totodata profilului de risc al societatii. Urmarirea incadrarii categoriilor de active in limitele prudentiale legale si interne Intocmirea analizelor de risc pentru investitiile propuse de compartimentele cu functia de administrare a portofoliului Analiza impactului investitiilor propuse prin Strategia de investitii asupra sistemului de limite prudentiale si a profilului de risc. Documentarea si propunerea Politicii de administrare a riscurilor, Profilului de risc, metodologiilor si procedurilor de administrare a riscurilor, urmarirea implementarii acestora Identificarea si analizeaza legislatiei cu privire la managementul riscurilor si cea cu privire la limitele prudentiale ale expunerilor, identificand noi limite in functie de modificarile legislatiei. Elaborarea simularilor de criza anuale si analiza scenariilor si intocmirea rapoartelor cu privire la concluziile acestora evalund toate riscurile relevante pentru societate Eefectuarea controlul cu privire la activitatea de administrarea a riscurilor şi are funcţia de consultare în privinţa riscurilor. Monitorizarea utilizării efective a procedurilor, identificarea, măsurarea, administrarea, monitorizarea, şi raportarea riscurilor potenţiale şi reale pentru societate. Intocmirea diverselor rapoarte cum ar fii: rapoarte de risc trimestriale cu privire la riscurile relevante la care societatea este sau poate fi expusa rapoarte semestriale cu privire la caracterul adecvat si eficacitatea procesului de administrare a riscurilor si cu privire la eficacitatea masurilor de protectie impotriva conflictelor de interese cu privire la functia de administrare a riscurilor, indicand in particular daca au fost sau vor fi dispuse masuri corective adecvate de remediere a eventualelor deficiente. rapoarte anuale si ad-hoc cu privire la rezultatele simularilor de criza rapoarte anuale cu privire la rezultatele autoevaluarii interne a riscurilor operationale, inclusiv a riscurilor operationale IT. Pregatire profesionala si aptitudini necesare rolului: studii superioare: economice /juridice/ tehnice experienta relevanta cel putin 3 ani vechime in activitati specifice pietelor de capital si/sau in domeniul financiar-bancar, constituie avantaj certificare CFA Institute/ Proffesional Risk Managers’ International Association/ Global Association of Risk Professionals – constituie avantaj cunostinte in domeniul managementul riscului, cunostinte de matematica si calcule statistice. cunoasterea prevederilor legale (legislatia privind managementul riscurilor, legislatia privind piata de capital, etc.); cunostinte de utilizare a tehnicii de calcul (Microsoft Office Word, Microsoft Office Excell, utilizare internet, sistem informatic integrat). Limba engleza- nivel mediu aptitudini de comunicare, de ascultare, planificare. Si organizare a activitatii, aptitudini decizionale; tact in relatiile interumane si sa cultive relatii de munca bazate pe respect reciproc. capacitatea de analiza, sinteza si decizie. Prin aplicarea la acest job, acordați Antal România/Cluj Napoca Office acordul scris și permisiunea deplină de a vă stoca CV-ul în sistemele Antal și de a-l trimite clienților Antal pentru evaluare ca candidat pentru posturile disponibile în organizațiile lor. Suntem bucuroși să luăm în considerare cererile de la toți candidații care sunt capabili să demonstreze abilitățile necesare pentru a-și îndeplini rolul. Vom răspunde doar celor mai potriviti candidati. Restul CV-urilor sunt stocate în pool-ul nostru internațional de talente pentru potențiale oportunitati viitoare. Vă rugăm să rețineți că informațiile dumneavoastră personale vor fi tratate în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate. Check Your Resume for Match Upload your resume and our tool will compare it to the requirements for this job like recruiters do. Check for Match

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!