Candidatul ideal
Acum este momentul sa te alaturi echipei noastre daca esti vorbitor de limba SUEDEZA sau DANEZA si te descurci si la partea scrisa.
Noi suntem o companie care ofera servicii profesionale de tip call-center, ce activeaza in domeniul vanzarilor si Customer Care si ne plac oamenii entuziasti, care pun pasiune in ceea ce fac, creativi si orientati spre rezultate.
Daca si tu consideri ca esti o astfel de persoana te asteptam sa faci parte din echipa noastra.
Ce trebuie sa stii?
- sa stii limba daneza si/sau suedeza la nivel mediu-avansat atat oral cat si scris
- Sa comunici la telefon cu lejeritate, dar si pe platformele on-line
- Sa ai cunostinte de Microsoft Office
- Sa fii orientat catre client
- Sa ai spirit de echipa
- Sa privesti proiectele date ca pe o provocare si ca pe o oportunitate de dezvoltare.
Descrierea jobului
Ce urmeaza sa faci?
- Vei prelua comenzile clientilor nostri
- Vei oferi informatii relevante si corecte despre produsele si serviciile promovate
- Vei propune oferte adaptate pe nevoile clientilor pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie
- Te vei asigura ca ai clienti multumiti si vei urmari in tot ceea ce faci atat calitatea cat si realizarea target-ului.
Ce iti oferim?
- Salariu fix si bonus pentru performantele obtinute
- Training specializat
- Mediu de lucru placut chiar din confortul casei tale.