Avem disponibile mai multe posturi de agent call center, pentru unul din clientii nostri, o companie specializata in colectarea debitelor neperformante. Locatie: Piata Sudului Responsibilitati: Comunica telefonic cu clientii (inbound si outbound) Negociaza cu clientii si incearca recuperarea sumelor restante pe cale amiabila Gestioneaza obiectiile acestora Evita utilizarea factorilor care afecteaza negativ comunicarea Utilizeaza tehnici de ascultare activa si feed-back Utilizeaza programe informatice Requirements Absolvent studii medii sau superioare Abilitati excelente de comunicare Experienta in call center – minim 1 an Experienta in colectare de creante reprezinta un avantaj Abilitati foarte bune de organizare (gestionarea timpului si fixarea prioritatiilor) Abilitati de relationare cu oamenii Capacitate de observatie si analiza comportamentala Persoane cu incredere in sine si atitudine pozitiva Benefits Salariu net: 3000 lei Bonus in functie de performanta Tickete de masa 30 lei/zi Asigurare medicala Decont abonament transport Program de lucru: de luni pana vineri, in doua ture: 08:30 – 17:15 si 11:15 – 20:00 Mod de lucru: hibrid (dupa perioada de proba)
Agent call center colectare creante in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat