Basic Information Last day to apply 02-Feb-2022 Description and Requirements Descrierea jobuluiResponsabilitati:Interactionarea in mod curent cu clientii prin intermediul telefonului Promovarea produselor si serviciilor Asigurarea intelegerii corecte de catre client a informatiilor despre produse si oferire de informatii suplimentare despre respectivele produse Ascultarea atenta a nevoilor clientului, intelegerea nevoilor si empatizarea cu acestea Pastrarea confidentialitatii informatiilorTrimite-ne CVul daca ai:Disponibilitate de lucru part-time / full-time, in intervalul orar 9:00 - 21:00, Luni - Sambata Capacitate foarte buna de comunicare si relationare Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Capacitatea de a lucra in echipa Experienta in domeniul de call center (este un avantaj)Oferta (bonusuri, beneficii):Tichete de masa Decontarea transportului in comun - dupa finalizarea perioadei de proba Decontarea abonamentului la sala - dupa finalizarea perioadei de proba Mediu de lucru pozitiv - ne pasa de bunastarea colegilor nostri, investim in dezvoltarea lor Proiecte comunitare - vom rula evenimente pe tot parcursul anului Asigurare medicala privata Reduceri speciale oferite de partenerii nostri din diferite industrii (Banking, Telecom, Gym & Fitness) Additional Job Description Outbound telesales Required Language(s)Romanian
Agent Servicii Clienti(Craiova) - contract determinat 4 luni in Craiova
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat