Analist comercial in Bucuresti

 

Candidatul ideal

 

  • Diploma de licenta;
  • Permis de conducere categoria B in vederea efectuarii deplasarilor interne;
  • Abilitati foarte bune de comunicare cu o gama variata de furnizori externi si interni;
  • Capacitate de respectare a termenelor limita si abilitati de negociere;
  • Gandire critica si capacitate de luare a deciziilor;
  • Experienta intr-un rol similar;
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu.

 

Descrierea jobului

 

  • Raporteaza catre Head of Procurement & Logistics;
  • Colaboreaza cu toate departamentele companiei si cu furnizorii interni si externi;
  • Primeste, gestioneaza cererile si efectueaza cu precizie comenzi catre furnizori interni si externi;
  • Efectueaza comenzi in concordanta cu solicitarile confirmate de catre Head of Procurement & Logistics;
  • Interactioneaza zilnic cu furnizorii;
  • Verifica si urmareste statusul comenzilor lansate;
  • Gestioneaza si actualizeaza baza de date cu furnizori, verifica contractele incheiate si le inregistreaza pe cele noi in sistem;
  • Gestioneaza comenzile incomplete/gresite si produsele neconforme;
  • Se asigura de trimiterea facturilor catre plata;
  • Mentine legatura cu furnizorii si dezvolta relatii profesionale cu furnizori noi;
  • Ofera suport gestionarilor din depozit;
  • Respecta procedurile interne referitoare la achizitii;
  • Gestioneaza si verifica aspectele referitoare la transportul produselor;
  • Coordoneaza si urmareste produsele din punct de vedere logistic;
  • Intocmeste planul de transport al produselor si se asigura de livrarea produselor la destinatie, in timp util;
  • Verifica costurile de transport in vederea alegerii solutiei optime;
  • Mentinerea calitatii serviciilor logistice.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!