Candidatul ideal
- Diploma de licenta;
- Permis de conducere categoria B in vederea efectuarii deplasarilor interne;
- Abilitati foarte bune de comunicare cu o gama variata de furnizori externi si interni;
- Capacitate de respectare a termenelor limita si abilitati de negociere;
- Gandire critica si capacitate de luare a deciziilor;
- Experienta intr-un rol similar;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu.
Descrierea jobului
- Raporteaza catre Head of Procurement & Logistics;
- Colaboreaza cu toate departamentele companiei si cu furnizorii interni si externi;
- Primeste, gestioneaza cererile si efectueaza cu precizie comenzi catre furnizori interni si externi;
- Efectueaza comenzi in concordanta cu solicitarile confirmate de catre Head of Procurement & Logistics;
- Interactioneaza zilnic cu furnizorii;
- Verifica si urmareste statusul comenzilor lansate;
- Gestioneaza si actualizeaza baza de date cu furnizori, verifica contractele incheiate si le inregistreaza pe cele noi in sistem;
- Gestioneaza comenzile incomplete/gresite si produsele neconforme;
- Se asigura de trimiterea facturilor catre plata;
- Mentine legatura cu furnizorii si dezvolta relatii profesionale cu furnizori noi;
- Ofera suport gestionarilor din depozit;
- Respecta procedurile interne referitoare la achizitii;
- Gestioneaza si verifica aspectele referitoare la transportul produselor;
- Coordoneaza si urmareste produsele din punct de vedere logistic;
- Intocmeste planul de transport al produselor si se asigura de livrarea produselor la destinatie, in timp util;
- Verifica costurile de transport in vederea alegerii solutiei optime;
- Mentinerea calitatii serviciilor logistice.