Analist Servicii Clienti / Pricing Analyst in Bucuresti

Analist Servicii Clienti / Pricing AnalystAdecco Romania este in cautarea unui Contract Administrator pentru a se alatura echipei HP INC ROMANIA.RESPONSABILITATILE PRINCIPALE: Analistul Servicii Client acţionează într-un mediu multicultural oferind asistenta reprezentanţilor de vânzări, clientilor HP, partenerilor si/sau grupurilor comerciale in ceea ce priveste operatiunile de acordare a preturilor speciale.Analistul Servicii Client este parte integrantă a echipei de operatiuni vanzari avand o varietate de responsabilităţi, cum ar fi:Asistenţă pentru Operaţiunile de Vânzari: Punct de contact pentru echipa de operaţiuni vânzări si organizaţia de vânzări din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) in ceea ce priveste asistenta si suportul in operarea cererilor de preturi special conform procedurilor si regulamentelor convenite. Ofera support echipei de vanzari si /sau Operatiuni vanzari cu privire la procesul de preturi special utilizand toate modilitatile de comunicare ( scris , verbal ). Conform standardelor de calitate cerute, valideaza cererile trimise de clienti, parteneri/echipele de suport pentru parteneri, reprezentantii de vanzari si/sau grupurile comerciale, respectand termenul limita convenit; Valideaza si/sau creaza şi coordonează cereri standard şi non-standard, pentru o listă bine definită de clienţi , verificand si validand acuratetea datelor din cereri prin intermediul sistemelor si documentelor HP pentru a putea clientii HP sa comande produsele la preturile agreate . Creeaza sau verifica analize de profitabilitate si scenarii pentru determinarea celei mai profitabile oferte de pretuire a produselor pentru fiecare cerere din procesul de preturi special agreate ; in cazul in care o oferta nu este in conformitate cu regulile si documentele in vigoare , cererea de pret este refuzata si se cere un pret mai putin agresiv  Verifica daca preţurile, reducerile şi alte date sunt corecte conform documentatiei de process in vigoare , şi are sau cere in format electronic autorizaţiile necesare procesării cererilor; Este la curent si aplica corect politicile de pret si regulile de procesare a cererilor (politici si reguli agreate la nivel EMEA) pentru a aproba conform planului de profitabilitatea agreat  Este la curent cu reducerile şi alte informaţii necesare prelucrarii cererilor in sistem pentru a putea aproba corect si a nu incalca normele de audit in vigoare  Verifica si valideaza justificarea cererii de preturi speciale si o aliniaza cu codul activitatii in vederea inregistrarii corecte in sistem. Intocmeste rapoarte de activitate pentru a inregistra cererile primite lunar. Intocmeste rapoarte pentru activItatea efectuata ori de cate ori i se solicita acest lucru de catre seful direct. Asigura o colaborare excelenta in cadrul echipei si cu celelalte departamente cu care interactioneaza pe parcursul procesului, cu clientii interni si externi PREGATIRE SI COMUNICARE: Participă la toate şedinţele de formare agreate la nivel de companie şi isi oferă parerea pentru a ajuta la îmbunătăţirea pregatirii necesare activitatilor ce trebuie indeplinite; Familiarizarea cu politicile şi procedurile companiei (cunostinte generale despre strategia si cultura companiei, rolurile si procesele din cadrul organizatiei de Operatiuni, portofoliul de produse HP)  Poate efectua sau asista la susţinerea pregatirii şi/sau prezentărilor despre funcţionarea proceselor din cadrul departamenului; Asistă, la cerere , angajatii noi cu informatii privind modalitatea de completare a sarcinilor sau pregatirii obligatorii si se asigura ca noul angajat are un plan de invatare a activitatii ALTE ATRIBUTII: Responsabil de a proteja echipamentele departamentului aflate în posesia sa pe durata desfasurarii activitatii sale; Asigură continuarea activitatii sale prin predarea informatiilor necesare pe durata concediului şi a altor absenţe unui membru al echipei; Asigura indeplinirea activitatii altor membri ai echipei din departament pe perioada concediului ori de cate ori i se cere acest lucru, raspunzand la cererile echipelor de vanzari care nu sunt insa rezolvate; Asigura respectarea politicilor şi cerinţelor de audit ale HP privind acordarea de preturi speciale; Respectă politicile de confidenţialitate şi informaţii private ale HP; Responsabil de asigurarea conduitei personale, păstrând standardele HP de conduită, pe durata reprezentării companiei; Respecta prevederile Regulamentului de Ordine Interioara; Efectuează activităţi adiţionale (relationate postului) atribuite de către manager.CERINTELE POSTULUI: Studii superioare Cunostinte fluente de limba engleza( citit, scris, vorbit); o alta limba de circulatie internationala reprezinta un plus Experienta in lucrul cu clientii Cunostinte bune de operare a calculatorului – aplicatia MS Office Abilitate in lucrul cu cifrele COMPETENTELE NECESARE: Bune aptitudini de organizare Foarte bune abilitati de comunicare Capacitatea de a lucra in conditii de stres Capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa  Atentie la detalii, flexibilitate si adaptabilitate Respectarea termenelor, regulilor si instructiunilor Asumarea responsabilitatilor aferente postului  Proactivitate si spirit de initiativa  Spirit de observatie si viteza de reactie

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!