- Atitudine hotărâtă și pozitivă ,responsabil,persistent ,perseverent ,comunicativ ,deschis și dispus să învețe ,atent la detalii -Studii medii sau superioare -permis de conducere B - Cunostinte temeinice utilizare PC - Disponibilitate de lucru in program prelungit si in weekend. Responsabilități : - Verificarea/aprovizionarea stocurilor de materiale specifice activitatii, a calitatii si integritatii acestora -Reprezentarea companiei la diverse instituții , pentru depunere/ridicare documente ; - Intocmirea , verificarea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; -identificarea problemelor ,nevoilor “ascunse”ale clienților si abilitatea de a lua rapid masuri corective si preventive -evidența obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe -colectarea datelor de la departamentul tehnic și vanzari -verificare deconturi angajați -preluare,înregistrare,distribuirea la departamentele implicate ,îndosarierea , arhivarea corespondentei , mesajelor primite de la parteneri,clienți ,autorități , angajați -preluare și direcționare apeluri telefonice -primire vizitatori , asigurarea protocolului și anunțarea persoanelor de contact din companie -DOMENIILE : IMOBILIARE - CONSTRUCȚII, HORECA - ALIMENTAȚIE PUBLICĂ, INTERMEDIERI FINANCIARE ȘI ACTIVITĂȚI DE CREDITARE. Oferim: -Salariul motivant in concordanta cu rezultatele ,experienta , implicarea si munca depusa; -Un loc de munca stabil si pe perioada nedeterminata ,posibilități de avansare - MASINA -CAZARE 0.7.3.1.7.3.1.5.0.5 CV-urile se trimit pe WhatsApp 0731731505
ANGAJAM ASISTENT MANAGER 4.000--5.000 ron in mana in Sibiu
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat