Angajam sofer profesionist de mare tonaj.
Cerinte
- Necesar atestat de transport marfa.
- Atestatul agabaritic, constituie un avantaj.
Responsabilitati si sarcini:
- - sa respecte perioadele de conducere,de odihna si de repaos;
- - sa se asigure de buna functionare a aparatului tahograf;
- - sa utilizeze corect aparatul si butonul selector si sa completeze corect foile de inregistrare-diagramele tahograf;
- - sa nu circule cu aparatul deschis sau sa utilizeze mai multe diagrame in aceasi zi care nu sunt adaptate modelului de tahograf;
- - sa prezinte la cererea organelor de control abilitate diagramele din saptamana precedenta;
- - sa respecte legislatia vamala specifica zonei in care se afla;
- - sa respecte Codul Rutier si regulile de circulatie in trafic international;
- - sa mentina legatura cu firma si sa ia masuri pentru ca marfa sa ajunga intacta la destinatar;
- - sa execute zilnic inspectia autovehiculului si controlul inainte de plecare in cursa precum si inspectiile tehnice periodice;
- - sa intrebuinteze si sa intretina autovehiculul conform parametrilor de fabricatie ai acestuia;
- - sa respecte normele de securitate a muncii si masurile P.S.I;
- - participa la descarcarea ,manipularea si depozitarea produselor;
- - respecta normele de conduita si de tinuta in raport cu clientii si in cadrul colectivului;
- - raspunde disciplinar ,material,aministrativ sau penal , dupa caz, pentru neindeplinirea corespunzatoare a sarcinilor de serviciu sau pentru incalcarea legii,a codului rutier ori a normelor ce reglementeaza activitatea sa;
- - informeaza conducerea firmei asupra activitatii desfasurata,manifesta seriozitate,operativitate si initiativa pentru imbunatatirea activitatii;
- - executa si alte activitatii legate de sarcinile proprii de serviciu precum si sarcinii suplimentare stabilite de conducerea firmei;
- - respecta disciplina muncii ;
- - respecta cu strictete prevederile actului aditional ,semnat la angajare si anexat la contractul individual de munca;
- - pastreaza confidentialitatea afacerilor firmei.