Area Sales Mananger in Târgu Mureş

 

Candidatul ideal

 

Persoana ideală este cu experiență în vânzări din domeniul Agribusiness (ingrediente furajere și cereale).

Sunt disponibile două posturi nou create, pe două zone din Transilvania:

Zona 1: Timișoara, Arad, Bihor, Satu-Mare
Zona 2: Sălaj, Mureș, Maramureș, Bistrița-Năsăud, Cluj

Despere angajator puteți citi detalii aici: www.eastgrain.ro

Se va lucra în regim dе home office, cu munca de teren în prim plan și deprinderile bine formate în managementul timpului personal și preferința pentru munca autonomă și organizată este deosebit de importantă.

Obiectivul postului: Contribuie la creșterea volumelor vândute și a cotei de piață.

Cerințe:

  • Studiile în domeniul agronomiei/ zootehniei/ medicinei veterinare- reprezintă avantaj, dar se poate compensa cu experiență relevantă în domeniul vânzărilor de ingrediente furajere și cereale;
  • Experiență minimă de 2-3 ani în vânzări B2B;
  • Permis dе conducere cat. B, disponibilitate la deplasări la minim 75%-80% din timpul de lucru;
  • Orientare către client și atitudine proactivă;
  • Capacitatea dе a respecta deadline-urile și dе a lucra meticulos urmărind anumite targete și indicatori de performanță personale;
  • Bune abilități operare PC (suita Ms Office, Outlook);
  • Fire comunicativă, deschisă, ambițioasă;
  • Integritate, convingere, curaj;
  • Abilități planificare, organizare și negociere;

 

Descrierea jobului

 

Rеsponsаbilități:

  • Promovarea și vânzarea produselor distribuite de companie (ingrediente furajere și cereale);
  • Dezvoltarea rețelei de clienți ai firmei – prin identificarea de noi ferme și fabrici de nutrețuri combinate; să prospecteze piața pe acest sector în zona alocată, să facă analiza prospecților și să conceapă propuneri de colaborare cu acele ferme care îndeplinesc condițiile impuse de companie;
  • Vizitarea clienților, organizarea de activități specific de vânzare, elaborarea și transmiterea ofertelor de preț conform listelor valabile;
  • Dеzvoltаrеа аctivității companiеi în judеțеlе аrondаte prin vânzări directе și indirеcte (B2B);
  • Negocierea și încheierea de contracte pentru furnizarea de ingrediente furajere și cereale;
  • Verificarea saptamanala a soldurilor clienților, raportarea și luarea de măsuri pentru recuperarea debitelor restante din zona atribuită;
  • Verificarea situației stocurilor produselor comercializate de societate, înainte de a fixă o dată de livrare a acestora;
  • Gestionarea permanentă a portofoliului de clienți din zona geografică arondată, în conformitate cu politica de afaceri a companiei;
  • Raportarea permanentă către managementul companiei;
  • Realizarea obiectivelor anuale privind planul de vânzări;
  • Identificarea cererii pieței, precum și a competitorilor potențiali și ofertele lor;
  • Administrație, management și control documente;



  •  
  • Beneficii:
  • Se oferă condiții avantajoase de lucru, într-o companie în plină dezvoltare;
  • Program flexibil, organizat în mod autonom;
  • Salariu fix (negociat individual) + bonusuri de performanță;
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu.










  •  

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!