Asistent(ă) Director in Pantelimon

Responsabilităţi principale:asigurarea tuturor activităților legate de administrarea sistemului de pontaj și de evidență a personalului;selectarea și recrutarea personalului;administrarea formalităților la angajare precum și la modificarea/suspendarea/încetarea a contractelor individuale de muncă;verificarea și asigurarea existenței tuturor documentelor / declarațiilor la dosarul de personal;întocmirea de documente diverse și situații de personal la solicitarea departamentului central Resurse umane, sau a Directorului centrului de distribuție;efectuarea de verificări specifice activității de resurse umane;asigurarea tuturor activităților de secretariat (preluare apeluri, pregătirea și evidența întâlnirilor directorului de magazin, prelucrare deconturi, poșta);efectuarea de statistici și analize specifice activității de distribuție și secretariat; Cerinţe: capacitate foarte bună de comunicare, organizare și de transmitere de informațiiabilități excelente de relaționare, adaptare și de lucru în echipăcapacitate de prioritizare și inițiativădisponibilitatea de a se perfecționa continuugândire organizată, atenție la detalii, analitică şi flexibilă, atitudine pozitivăbune cunoștințe de Windows și MSOfficecunoștințele de limbi străine reprezintă un avantajcunoștințele de legislația muncii constituie avantaj Oferta: salariu atractiv și tichete de masaspor de sâmbătă și de duminicăbeneficii*:Crăciun, Paște,vacanță, asigurare privată voluntară de sănătateoportunitatea unei cariere într-o companie multinaționalăsistem informatic performant și logistică modernă. *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!