Asistent Manager in Bucuresti

Suntem in cautarea unui Asistent Manager dedicat si organizat pentru a se alatura echipei Generali Romania din sediul nostru central locat in Charles de Gaulle Plaza, Bucuresti.
Daca ti se potriveste descrierea de mai jos, aplica pentru a avea sansa sa ne cunoastem!

 

Cerinte

•    Studii superioare absolvite
•    Experienta profesionala preferabil cel putin 3 ani pe un post administrativ sau de asistenta executiva
•    Engleza nivel avansat (scris si vorbit)
•    Cunostinte si abilitati necesare:
     o    Utilizare pachet Microsoft Office, cu precadere Word, Excel, Power Point
     o    Uilizare Outlook si alte aplicatii specifice rolului
     o    Utilizare platforme electronice de semnare si inregistrare documente
     o    Capacitatea de a redacta si formata cu rigurozitate documente oficiale (minute, rapoarte, corespondenta)
     o    Gestionarea informatiilor sensibile si mentinerea confidentialitatii acestora
     o    Abilitati de exprimare orala si scrisa clara, cursiva, literara
     o    Abilitati de comunicare si relationare interpersonale
     o    Capacitatea de a planifica, organiza si coordona intalniri sau calatorii de afaceri
     o    Asumarea responsabilitatii, proactivitate, atentie la detalii
     o    Spirit de echipa, relationare bazata pe empatie, incredere si respect
     o    Eticheta profesionala

 

Responsabilitati

Asigura suport administrativ si logistic managerului, realizand, in principal, urmatoarele activitati:
o    Organizeaza agenda managerului
o    Programeaza si organizeaza logistica intalnirilor/conferintelor (sali, echipamente, catering, materiale), dar si deplasarilor
o    Gestioneaza fizic si electronic corespondenta specifica ariei de activitate
o    Opereaza pe platforme electronice de inregistrare, arhivare si semnare documente
o    Gestioneaza documentele oficiale specifice si urmareste fluxul de aprobari
o    Asigura confidentialitatea documentelor si informatiilor sensibile
o    Faciliteaza comunicarea dintre angajati si manager
o    Realizeaza traduceri de documente in/din limba engleza 
o    Elaboreaza/editeaza documente, rapoarte, analize la solicitarea managerului
o    Acorda suport administrativ si de protocol.

 

Beneficii oferite:

•    Pachet competitiv de beneficii financiare si non-financiare.
•    Mod de lucru hibrid si program flexibil.
•    Mediu de lucru prietenos si dinamic
•    Oportunitate de dezvoltare profesionala durabila.
•    Abonament medical.
•    Abonament Bookster.
•    Contract individual de munca full-time, durata nedeterminata.

Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem!

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!