Asistent manager / Secretariat - Administrativ in Bucureşti

Cerinte:
Persoana dinamica
Abilități de relaționare
Persoană organizată, cu dorință de autodepășire și perseverență
Studii medii, abilitati de operare PC si internet (pachetul Office, program facturare Saga – Constituie un avantaj)
Seriozitate, punctualitate, capabil se respecte termene de finalizare;
Cunostinte de baza legate de contabilitate primara (prezinta avantaj)
Capacitate de analiza si sinteza, spirit de echipă;
Mod riguros de organizare, disciplina muncii;


Condiții de munca oferite:

Mediu de lucru conform legislatiei in vigoare (carte de munca, contract individual de munca, zile de concediu);
Loc de munca stabil, companie este intr-o crestere constanta;
Sansa de a se dezvolta si a creste profesional odata cu compania;
Munca intr-un mediu pozitiv, ambitios si dinamic.
Pachet salarial: 3200 LEI + BONUSURI


Responsabilități:

Soluţionarea diverselor solicitări și cereri de oferte;
Gestionarea comenzilor primite, precum și lansarea de comenzi către furnizori;
Pregatirea si gestionarea contractelor cu clientii companiei;
Pregatirea documentelor pentru contabilitate (intrări, iesiri, NIR, BC, inregistrari extrase de cont);
Asigurarea unei bune comunicari cu clientii companiei;


Activitatea se desfasoara la biroul companiei din zona Republica, Bucuresti, Sector 3 (acces facil mijloace de transport in comun: Autobuz, Tramvai, de la metrou).


Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!