Asistent manager / Secretariat - Administrativ in Bucureşti Sectorul 3

Cerinte:
Persoana dinamica
Abilități de relaționare
Persoană organizată, cu dorință de autodepășire și perseverență
Studii medii, abilitati de operare PC si internet (pachetul Office, program facturare Saga – Constituie un avantaj)
Seriozitate, punctualitate, capabil se respecte termene de finalizare;
Cunostinte de baza legate de contabilitate primara (prezinta avantaj)
Capacitate de analiza si sinteza, spirit de echipă;
Mod riguros de organizare, disciplina muncii;


Condiții de munca oferite:

Mediu de lucru conform legislatiei in vigoare (carte de munca, contract individual de munca, zile de concediu);
Loc de munca stabil, companie este intr-o crestere constanta;
Sansa de a se dezvolta si a creste profesional odata cu compania;
Munca intr-un mediu pozitiv, ambitios si dinamic.
Pachet salarial: 3200 LEI + BONUSURI


Responsabilități:

Soluţionarea diverselor solicitări și cereri de oferte;
Gestionarea comenzilor primite, precum și lansarea de comenzi către furnizori;
Pregatirea si gestionarea contractelor cu clientii companiei;
Pregatirea documentelor pentru contabilitate (intrări, iesiri, NIR, BC, inregistrari extrase de cont);
Asigurarea unei bune comunicari cu clientii companiei;


Activitatea se desfasoara la biroul companiei din zona Republica, Bucuresti, Sector 3 (acces facil mijloace de transport in comun: Autobuz, Tramvai, de la metrou).


Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!