Asistent recepție documente financiare in Voluntari

Poziția de Asistent recepție documente financiare ți se potrivește dacă:Ești la început de drum și vrei să descoperi domeniul financiar; Îți plac detaliile și îți place să lucrezi în echipă; Ai spirit practic și comunici deschis și coerent; Deții cunoștințe de Microsoft Office; Ai o atitudine suportivă și prietenoasă față de cifre, date și documente; Ai studii medii sau superioare; Îți place să îți desfășori activitatea într-un mediu organizat și dinamic. Responsabilitățile rolului vizează: Recepția, verificarea și înregistrarea dosarelor juridice ale clienților (ce conțin contracte de credit, ipoteci mobiliare și/sau imobiliare, bilete la ordin etc.); Cooperarea cu consilierii clientelă din sucursale în vederea completării dosarului juridic al clientului; Efectuarea operațiunilor de arhivare fizică și electronică a documentelor ce constituie dosarul juridic al clientului; Înregistrarea și gestionarea fluxului de documente ce constituie dosarul juridic al clientului in relatia cu Departamentul Juridic/Serviciul Colectare Amiabilă/ Serviciul Recuperare Juridică; Înregistrarea și gestionarea arhivei fizice interne și colaborarea cu depozitarul arhivei externalizate. Întreaga echipă de finanțare te încurajează permanent să te implici în: Participarea la activitățile de parametrare și dezvoltări informatice legate de aplicația de gestiune a documentelor ce constituie dosarul juridic al clientului; Promovarea respectului reciproc, colaborarea şi transparenţa în interiorul departamentului, în raporturile cu alte departamente, precum şi în relaţiile cu clienții; Menţinerea şi transmiterea unui standard de profesionalism în realizarea activităţilor departamentului, prin punerea în aplicare a proceselor și procedurilor de lucru agreate.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!